ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, November 19, 2009

Nagyon szomoru vagyok!

Keresgeles utan, megtalaltam, azt a funkciót, amirol hallottam, hogy létezik, de nem forditottam, különosebb figyelmet!! Ettól a naptól fogva, csak attol fogok levelet kapni, aki nem bant!
Ezeket, a rágalmakat, kikérem magamnak!! Senki blogjaba, nem nyúlok bele! Nincs se kedvem, sem érdekem, sem jogom hozzá! Arra, meg már nem emlékszem, hogy csináltam azelött. Milyen jelszó, stb. Ez a rágalom, engem, már nem elöször ér, és már nagyon unom!
Nem átrana kicsit ekgondolkozni a rágalmakon! Hogy jövök en ahhoz, hogy belenyúljak, mas dolgaiba!! ?????? Milyen rosszul ismer ez az ember engem!! Aztan, beleneztem, most a blogba, ott semmi változást nem látok!! Nem tudom, mi a rágalom célja?
Baromi sok kárt okozott nekem, legalább tessek engem békén hagyni! Akkor kellett volna gondolkozni, amikor ott volt az ideje. Ez a hajo, már elúszott!
Kultúr ember módján, nehéz viselkedni??????? Én, nem bantottam senkit, és nincs is szándékomban!!!!

No comments:

Post a Comment