ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, November 10, 2009

Na, a mai napon a hab a tortan!

Egyszercsk, ranezek a kezemre! Es, elakad a lelegzetem. nincs a kedvenc gyurum az ujjamon!
A kedvencem, 4 lepoard van, vagyis inkabb vot, korbe 1 pontos gyemantokkal!! Jo nehez, kb 14 gr. Abszolut kedvencem volt! , nem azert, mert tole kaptam, hanem a gyuru miatt!! Most, hogy lefogytam, a lotyogott az ujjamon. Mar, 2 alkalommal elveszitettem, es megkerult, a 10 ev alatt! A harmadik a necces! Elkepzelesem nincs, hol hagyhattam el, es mikor!
Ez csak egy gyuru, megis bant, mert nagyon szerettem.
Van egy idevonatkozo idezet, de sjanos nem vagyok jo mufordito.

" Man muss nie verzweifeln wenn einem etwas verloren geht,
ein Mensch, oder eine Freude, oder ein Gluck. Es kommt,
alles noch herrlicher zuruck. Was abfallen muss,
fallt ab, was zu uns gehort bleibt"
( Reiner Maria Rilke )

2 comments: