ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, November 18, 2009

Egy kicsit meghaltam!

Nem érzem jol magam, sem fizikailag, sem pedig lelkileg. Persze van előzménye. Egy rakás pocsékság, és megtudtam olyan dolgokat,amit sejtettem, de nem akartam észrevenni!
Lehet, hogy hozzájárul az influ ellen való oltas is, amit még soha nem kaptam.
Most, épp gyenge vagyok, erőtlen, és kiégett, Nagyon szomorú is!
De, tudom, hogy 10 nap, és egesz más dolgok kerülnek előtérbe. Újra, használok egy nyelvet, napi szinten, amit nagyon szeretek! Erről, azt hiszem, még nem is irtam. Talán, még magam sem tudtam róla.
Arról, meg már lemondtam, hogy egy olyan társat találok, aki engem is megérdemel, értékel. Nem, arról van szó, hogy felértékelem magam. Nem!
Csak, tisztában vagyok, az értékeimmel!
Ez, nem uj, hanem a regi, a hatam mogott hagyott dolgokra vonatkozik. Konkrétan John-ra.

No comments:

Post a Comment