ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, September 2, 2018

Pénteki nap, mozgalmas volt

Van az öreglány nyakában, egy segélykérő nyaklánc. Van egy hozzátartozó egység a nappaliban. Nem tudom, hogy minek, én ezért vagyok itt. Aludt még. Hirtelen, elkezd szirénázni a nappali egység, és vörösen villogni, és üvöltve jön a szöveg, hogy your help call in progress, pleas wait! Szívem kiugrik a helyéről. Berohanok a hálójába, hátha baj van, agyvérzés, stb., erre megkérdezi, mit keresek ott? Mondom, túlkiabálva a zajt,/ mi az hogy kiabálva, ordítva, /hogy a segélykérő beindult, azt hittem valami baj van! Ki telefonál, az unokám? Erre a segélykérő egység a nappalinan megszólal, miss XY valami baj van? Erre kirohanok a nappaliba, és mondom a csajszinak, semmi baj, csak véletlenül ráfeküdt, vagy megnyomta a gombot. Én vagyok a nővér. Válasz, azonosítószám? Megmondom. Oké, vonal bont. Megszólal a saját telefonom, a fia, Lily anyámmal mi történt? Mondom, minden rendben. Véletlenül megnyomta a gombot. Dörömbölnek az ajtón. Kinyitom, és legalább 8 gyönyörű tenyésztett férfipéldány áll az ajtóban. Tűzoltók! Baltákkal, csákányokkal, kötelekkel, hatalmas karabínerekkel felszerelve. Rámjött a nevetés. Mosolyogva mondom nekik, minden rendben, miss XY jól van! Én vagyok a nővér. Látni akarják. Benyomulnak, és körbevesznek egy töpörödött, alig 45 kilós, hálóinges nénikét. A néni nagyot hall, a tűzoltó üvölt. Minden rendben miss ? A néni meg, ne kiabáljon fiam! Az, meg mintha a felhőket nézte volna az égen, úgy nézett fel rájuk! Mitagadás, a NY- i tűzoltók gyönyörűek, még az idősebb példányok is. Az utcán nem látni ilyet! (csak úgy magunk között, a legszebb palik, akiket valaha láttam, szemlegeltető, férfiszaggal, ami nem kellemetlen, fene azt a vadászkutya orromat) Kivonulnak a tüzoltók. Kisvártatva, megint dörömbölnek az ajtón, a mentők érkeztek ki. Hordággyal, defibrillátorral. Most már komoly harcot vívtam magammal, hogy ne röhögjek fel. Meggyőződtek róla, hogy minden rendben, és elvonultak.
Kell ennél mozgalmasabb reggel?

 Ezeknél, jobb pasik voltak! Katt. a fotóra, kijön nagyban.


2 comments:

  1. köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) hagyja abba a hűtlenséget
    2) folyamatos adósok
    3) szerelmi varázslat
    4) a kölcsön előtörlesztése
    5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
    6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
    7) hagyja abba az ismételt abortuszt
    8) megoldás a meddőségre
    9) Előléptetés a munkahelyen
    10) erős varázsgyűrű
    11) Hagyd abba a válást
    12) Szerezze vissza az exét
    13) Törd le a megszállottságot
    14) Térjen vissza a küldő varázslatához
    15) Védővarázslatok
    16) a családi boldogság varázslatai
    17) Varázslatok lottónyereményekhez
    18) szerelmi varázslatok melegeknek
    19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Szeretnék köszönetet mondani a wiccan Duma nagy segítségéért. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert úgy éreztem, anyaként kudarcot vallottam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma segít az embereken. Boldog vagyok, hogy a lányom megszabadult a drogfüggőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erős varázslatait. A nézőknek nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom, hogy segítséget kaphat a függőség megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést.
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelem kötő varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete