ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, June 8, 2013

Furcsa

 Nem tudom, hogy véletlen, vagy sem, de már nem hiszek igazán a véletlenekben. Néha, találkozom a neten olyanokkal, akiket nagyon régen ismerek, akik valamikor fontosak voltak, legalábbis hagytak lenyomatot az életemben (ez is csak később derült ki, hogy milyen mélyeket) . Érdekes dologra bukkantam. Egy nyílt levélre, valakitől valakinek, majd egy filmre. Egy régi magyar filmre, 1971- ből. Soha nem láttam, de a címe ismerősen csengett. Megnéztem, fent van a youtube- on. A film, utolsó 5 percében, megjelent egy nekem nagyon ismerős pasas, aki nem szinész. Egy "lenyomatot" hagyott ember apukája. Valamit éppen csináltam közben, és meghallottam a hangját, és felkaptam a fejem. Azonnal tudtam, kiről van szó. Évtizedek óta nem láttam, és nem is foglalkoztam vele. Teljesen véletlenül, ugyanarról az emberről van szó, a nyílt levélben szereplő személy, és a filmben is felbukkan. Ugyanazon a napon. Szürreális az egész. 1989- ben meghalt szegény. Nagyon jó ember volt.

No comments:

Post a Comment