ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, January 12, 2017

Karácsonyi rémálom

  Nem tudok mit mondani. kb.1 hét leforgása alatt, konkrétan a két ünnep között, de főleg karácsonykor, annyi negatív dolog történt a családomban, mint 1o év alatt sem! Idő kell, míg megemésztem. Elhunyt a sógorom, olyan csendben, mint ahogy élt. Áldott jó ember volt szerettük nagyon. Eltörött csúnyán a vállam, operálni is kellett. Komoly rehabilitáció elé nézek. El kellett halasztani az utazást emmiatt. Ezzel, Géza nyaralását is tönkre tettem. Egyetlen jó dolog, az unokahúgom kisbabája, de ő nagyon meg van most gyötörve szegény. Nem csak a pici, de van 2 másik kicsi is mellette. Nem tudom, hogy minek köszönhetjük ezt?? Nagyon jó évem, évünk volt. Tiszta komfort zóna. Apró dolgok persze történtek, de szóra sem érdemesek. Mintha, automata fegyverrel szórták volna meg a békénket. Boldgan jöttem haza, az utolsó munkanapomon, dec.23.- án. 2o pár téli zoknit vettem a veterán hajléktalanoknak, és csokit is adtam Manhattanben, a buszállomás felé haladva. Örultem, hogy örülnek. (a legritkábban adott adomány, a zokni, és a csoki, erre nagy szükség van) Jó, kicsit hisztiztem, mert fájt a derekam. Hol van az már?? Nem felejti egyikőnk sem, ezt a karácsonyt. Szóval, nem tudom, hogy mi történik??  18.- án elutazunk. Fájdalmaim vannak, éjjel 3- kor felébredek, hogy lüktet a csontom. Erős fájdalomcsillapító. A felülvizsgálaton, az orvos először elküldött röntgenre. Amikor meglátta az eredményt, elkezdett kiabálni velem, hogy 3.8 mm- el feljebb van a felkar csontom, (humerus) mint kellene, pedig ő milyen gyönyörűen megcsinálta! Lám, én meg elbasztam, Látja? tudja, mi az a milliméter?? Mondom, persze, hogy tudom. Elsírtam magam. Mire ő, hogy neki nehéz a természete! Fasz! Nem érdekel a természete! Közben, beszéltem a bátyámmal, aki ért hozzá. Azt mondta, mint ahogy én is tudom, hogy az kevesebb, mint fél cm, és azt az izom is összeránthatja, felhúzza. Most, Thaiföldön, megyek rehabilitációra. 

Remélem, vége van a megpróbáltatásoknak, fizikai, és mentális értelemben is. 





1 comment:

  1. köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) hagyja abba a hűtlenséget
    2) folyamatos adósok
    3) szerelmi varázslat
    4) a kölcsön előtörlesztése
    5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
    6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
    7) hagyja abba az ismételt abortuszt
    8) megoldás a meddőségre
    9) Előléptetés a munkahelyen
    10) erős varázsgyűrű
    11) Hagyd abba a válást
    12) Szerezze vissza az exét
    13) Törd le a megszállottságot
    14) Térjen vissza a küldő varázslatához
    15) Védővarázslatok
    16) a családi boldogság varázslatai
    17) Varázslatok lottónyereményekhez
    18) szerelmi varázslatok melegeknek
    19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete