ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, January 19, 2017

Mostantól, 2.5 hónapig, Dél- kelet Ázsiából jelentkezem

Ez nehéz lesz így, hogy alig találom meg az oldalamat, mert megtalálom, de thai nyelven vannak az instrukciók, az meg hieroglifa nekem.
A trópusi hajnali madár belelendült a "dalolásba". Egész évben hallottam, a képzeletbeli hangot. Imádom, nem dalol, de egy nótát fúj, különleges no nekem, az ittlakóknak biztosan nem. Gézáéknál is él Indiában. Arról nem is beszélve, hogy nem Hotelben lakunk, mint eddig, hanem Airbnb lakást vettünk ki, ahol az áram problémás, a net rém lassú, igaz 2 háló van, és 2 fürdőszoba, mert így szoktuk meg. Géza tegnap este olyan ingerült volt, hogy ha nem fogom vissza, a Hotelban kötünk ki, ahol a múltkor laktunk.
Szóval, fotó sem lesz egyenlőre, mert nem tudom, hogy kell a blogba illeszteni az iPad- on. Örülök, hogy egyáltalán megtaláltam, hogy kell bejegyzést írni. Ma, már voltam lábmasszázson, mert megint nem tudok rendes thai masszázst venni, most a törött- operált vállam, tavaly a bordatörésem. Nem tudom, hogy mi a fene történik velem, de már valamiféle átokra gyanakszom. A tavalyi utazásom, először is, eleve bordatöréssel jöttem, aztán azzal fejeződött be, hogy ellopták a Tamara Lempicka festményemet, a reptéren, amit nagyon ügyesen másolnak errefelé, nem mellesleg vagyonért.  Szóval, valami akad a mátrixban. A klímát is meg kell szokni, az is 2-3 nap, mint a jetleg. Baromi meleg van, magas páratartalommal.
Előbb végeztem a masszázson, mint Géza, neki teljes masszázs volt. Kint ülök, az üzlet elött, és szívom az e- cigit, amikor odalép hozzám egy brit, hogy hol veszem a juicet ( folyadék) hozzá. Mondom neki, hogy én hoztam magammal, mert tavaly sem láttam se üzletet, se thaiokat, akik ezt használták volna. Többen megállítottak a múlt évben is, hogy honnan.
Ahogy ott üldögélek, eszembe jut, micsoda bombasztika üzlet lenne, itt nyitni egy e- cigi boltot, minden tartozékával együtt, lenne kereslet rá. Aztán, rögtön bevillant, hogy valami gebasz van itt, mert erre már mások is rájöttek. Vajon, mi lehet az oka? Még végig sem gondoltam az egészet, odalép egy thai, egész jó angol tudással. Hogyaszongya, milyen szép az e- cigim. Mondom neki, hogy nem szeretem azokat a furkó nagyokat, és ez még a nagyobbik fajtából való, mert van több is. Ragadva az alkalmon, mondom neki, hogy nem látok sehol boltot, mint Amerikában. Erre ő, hogy 5- 10 évig tartó szabadságvesztésre ítélik azokat, akiket egy rendőr rajtakap az e- cigin. Mi van?? De,de nincs rajta adó, és ez az oka. Tehát, a prostitúció nem tiltott, a cigaretta, ami marha káros, nem tiltott, ihatsz, nyilvánosan, az sem. Az egészségesebb alternatíva miatt börtönben végezheted. A turistáknak elnézik, de az ittenieknek nem.
Szóval, elkerekedett a szemem, mert én ugyan a furcsa, mondjuk úgy, hogy az idióta törvények országából jövök, de ez visz mindent. Úgyhogy, ezért nincs e- cigi bolt sehol. A rossz, büdös cigit szívhatod, dögölj meg tőle, de az egészségesebb alternatívát üldözi a törvény. Majdnem leestem a székről!

No comments:

Post a Comment