ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, January 28, 2017

Első nem kellemes benyomás

Tegnap, megérkeztünk hulla fáradtan. Nagyon kedvesen fogadtak bennünket, minden szép, és jó. Törölközőm nem volt. Kerestem az illetékest, sehol, senki. Géza cicát, már nem akartam zavarni. Most, külön szobában vagyunk, nem apartmanban. (Hála istennek) Szóval, letusoltam a víz jéghideg, de jól esett, törcsi sehol, de meleg van, bánja kő megszáradtam. Géza az emeleten, én a földszinten. Wifi elérhetőség, jelszó. Nem működik. Megint, megint nem, mondom sebaj, holnap orvosoljuk a dolgot, olvasok, van egy pár könyv letöltve. Hajnali 2 ordítozás, csak nem szűnik, 5- ig. Én, már ott tartottam, hogy kimegyek, és leordítom a fejét valakinek. Nem tettem. Mondom Gézának, hogy költözöm, mert nem elég, hogy gondom van az alvással, de másokat kell hallgatnom. Erre, az szokott lenni a megoldásom, hogy beteszek egy meditációs zenét, vagy valami doku filmet, fülhallgatóval. Net híjján, ez szóba nem jött. Géza szerint, aziPadem nem jól van beállítva. Egy szart, hiszen ismerem már, mint a tenyerem. Hisztis vagyok, ő semmit nem hallott. Na, ma felköltöztem az emeletre. Láss csodát, működik a net, folyamatosan, nem dob le, és ha valaki beszélget lent, nem hallatszik fel. Ismerem, tudom, hogy milyen tud lenni, ha nem működik a net. Kibírhatatlan. Most, egy ingerlékeny majom.

No comments:

Post a Comment