ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, January 31, 2017

Napfelkelte Angkor Wat

Hajnali 3.30- kor keltünk, hogy megnézzük az Angkor Wat- nál a napfelkeltét. Hideg volt reggel, (nem volt hideg, csak ahhoz képest, ami nappal szokott lenni). Hú, egy életre szóló élmény meg minden, meg hú, meg ha! De, jó lesz! Ehhez képest, a tömegben tülekedtünk, mint a heringek, jó nem azt mondom, hogy nem volt szép, de tömeg, szelfibotokkal kiverik a szemed. Nem volt akkora szenzáció, amekkorára Géza számított. Én, az igazat megvallva, nem számítottam nagy durranásra, de erre sem!! Érdekes, és nem több. Ami nagyon irritál, most már, hogy lépést nem tudsz tenni annélkül, hogy valaki ne akarna rád sózni valamit!! Biz baszt, sálat- sapkát könyvet, mindent. Aztán, elmentünk egy másik kolostorhoz. Ta Prohm Cambodia Khmer Monastery - hez. A gyökerekkel benöttekhez. Egy tuk- tukos vitt bennünket, aki meg is várt a végén. A tömeget, nagyon nehezen viselem, pláne, ha a karomat löködik, és Géza rohan elöl (jobb is) Kijövünk a kolostorból, egy hosszú út vezet hozzá. Valami nem kerek nekem. Géza azt mondja, vajon merre lehet a tuk- tuk- os?? Ugyan olyan épület a WC is, az üzletek, de valahogy a nap állása nem az, és nem voltunk bent olyan hosszú ideig, hogy megváltozzon. Géza csak morog, hogy mindent neki kell tudni, neki kell intézni ( elötte, fergeteges jó kedve) én meg csak gondolkozom, hogy valami nem stimmel. Odamegyek egy tuk- tuk- oshoz, hogy ez az egyetlen kijárat? Azt mondja nem. Van egy északi, meg van egy nyugati. Üzletek, WC épülete egyforma. Erre én, hogy menjünk a másik kijárathoz. Az a tuti, az emberünk nem szólt, melyik kijárat. A pasi átvitt a másik kijárathoz, és láss csodát, ott volt a mi emberünk. Tudomást nem vettem Gézáról. Na tessék, nekem lett igazam! Már megint a hülye nö használja a fejét!! Fotókat hazautazás után tudom csak betenni.

No comments:

Post a Comment