ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, January 31, 2017

Eltévedtem

Eközben, Kambodja- ban. Na,ma voltunk a világ legjobb (azért a legjobb, mert én járok hozzá) fizikoterapistájánál. A környezet, mint a filmekben. Tikfa ház, csodás kerttel, benne szaletli (ezen a szón, mindíg halálra röhögtem magam). A pasi holland, 70 körül, nagyon megijedtem, hogy most elkezdi tekergetni a vállamat, én meg besz&rok. De, nem, csak annyira tekerte, amennyire kellett. Végre a karfelkötö párnáját nappal nem kell hordanom, csak éjszakára. Hideget írt elö rá, és egyes gyakorlatokat. Géza, tegnap megfázott velem együtt. Nekem, elment a hangom. A hangulata, jobb ha elkerülöd. Aztán engem kitettek a tuk- tuk- ból a piacnál, oszt annyi. Gézával, nem lehet nézelödni, mert hamar elfogy a türelme. Otthon, találkozunk. Jöttem- mentem a piacon, élveztem,mindent megfogdostam, vettem banánt, mangót, más egyebet. Szir- szart. Kijöttem a piacról, keresem a telómat, otthon hagytam. Rajta van a tèrkép fotó, hol lakunk. Fogalmam sem volt, hol vagyok, eltévedtem. Géza számát fejböl nem tudom, a címet sem, ki a fene tud megjegyezni egy ilyen címet kmerül. De, mivel nem estem a fejemre, megnint a nap állását néztem,hogy ahol lakunk, hol szokott lemenni a nap. Tele voltam holmival, törött váll. Tehát, az ellenkezö irány, kiesett. Beültem egy tuk- tukba, és mondom a palinak, hogy lasan induljon el, gözöm nincs, hol lakom. Szakadtunk! Nem itt, ott, de mégse, forognak a fogaskerekek. Mondom focipálya, kolostor, tehenek. Így sem mond semmit szegény párának. És akkor megláttam a fagylaltost a sarkon, mondom, itt jobbra, most balra és simán hazajöttem. Azt mondja, miért nem mondtam, ismeri ezt a helyet. Mit mondtam volna?? Kitört belölem a röhögés, ö is röhögött. Vidám emberek. 2 dolcsi helyett, duplát adtam a faszinak. Mondom neki, a férjemnek egy szót sem fogok szólni, mert a tegnapi óriási sikert, nem romboljuk ilyesmivel. Azt mondja Géza, hol voltál ilyen sokáig!! . :D

1 comment:

  1. Szeretnék köszönetet mondani a wiccan Duma nagy segítségéért. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert úgy éreztem, anyaként kudarcot vallottam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma segít az embereken. Boldog vagyok, hogy a lányom megszabadult a drogfüggőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erős varázslatait. A nézőknek nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom, hogy segítséget kaphat a függőség megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést.
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelem kötő varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete