ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, January 15, 2017

Vékony hosszú tű

  Arról szó nincs, hogy kipihentem volna magam, az egész éves kemény meló után. A karácsonyi esésem után, 4 alkalommal ütöttek ki, és csak a 2. röntgennél derült ki, hogy nem csak ficam van a vállamban, hanem bizony el van törve. Az sem kizárt, hogy a rángatások alkalmával törött el. 4x ismételték mindezt. akkor sem sikrült a helyére visszatenni, és 4x utaztunk NYC-be, mert ugye az én biztosításom nem jó ebben az államban. (mindent kifizettem neki, fillérre)  Operáció, fájdalmak. Orvos, Géza csúnyán beszéltek velem, (de Gézának nem teszett, ahogy az orvos beszélt) Lassan, olyan vastag bőrt növesztek a pofámra, hogy csuda! Ezt én, vékony hosszú tűszúrásoknak hívom, ezzel böködi a lelkemet.
Érdekes kapcsolatunk van nekünk. Tudja, hogy sok mindent megengedhet magának. Hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem szeretem, de időnként túl lő a célon, hangosan, szóban. A napokban, kaptam a
NY-i címemre egy levelet, amit a barátnőm a neten azonnal átküldött. A levél, erősen ügyvéd nyelven íródott, egyikünk sem értette. Ezért, telefonáltam a biztosítónak. A 3. sikrtelen próbálkozás után, Géza vette a kezébe a dolgot. Fél óra után, végre emberi hang, Géza mondja, hogy az én ügyemben beszél, (nincs szájzáram, csak az ő kezében volt a telefon) erre a biztosítós csajszi kérdezi, kije önnek a hölgy? erre én, hogy a férjem. Erre Géza, felháborodva tett helyre, hogy nem vagyok a férjed, erre én, hogy bocsánat a volt férjem, erre Géza megint üvöltve, hogy egyik sem. A barátja vagyok. Mi van?? Nem mindegy a biztosító ügyfélszolgálatosának, hogy én milyen viszonyban állok azzal, aki telefonál?? Azt kérdezte, hogy adok- e engedélyt, hogy a nevemben beszéljen. Szóval, a mi státuszunk, a barát. Rendben, de akkor miért szól bele mindenbe?? Miért jön segíteni, amikor szerencsétlenkedem félkarral? Miért esik neki rosszul, ha NY- ban vagyok, és nem hívom fel?
Egyetlen oka van, hogy nem költözöm el, ill. 3.
1. A magánnyugdíjra, havi 12oo dolcsit fizetek be, mert nem elég az idő amit dolgoztam egy normális nyugdíjra.

2. Ne kelljen vagyonért egy lepukkadt lakást bérelnem valahol NYC- ben. Amit meg kellene osztanom valakivel, tehát ki kellene adnom egy szobát valakinek, hogy megosszuk a költségeket. Kidobott pénz, a lakbér. Várni, mikor lesz szabad a fürdőszoba, gané a konyhában, stb., stb.

3. Szeretek ide vidékre hazajönni, szeretem a házat is, megszoktam, és képtelen lennék kiépíteni egy férfival bármilyen kapcsolatot. Aztán, nagyon egyezik a mi világnézetünk. Főleg, nem iszunk akoholt. Az enyhén ittas férfi is kiborít, mert eddig sima hülye volt, most meg tök hülye! No, ez nálunk nincs.

Az, hogy ő találkozik valakivel, kizárt. Ennek több oka van, pl. lehetetlen stílus a nőkkel szemben, impotencia. (erectile dysfunction) Nem is óhajtja kezeltetni. Pedig, még nem értünk el abba a korba, amikor a testiséget törölni kellene az életünkből. Ugyanis, az hozzá tartozik, nem csak a szaporodáshoz. (nekem, pedig annyi szeretőm, meg férjem, meg egyéb volt, hogy nem esik nehezemre nélkülözni. Minek az a sok huza- vona? De, nem egészséges no.) Aztán, ha én barát vagyok, akkor érdekes, hogy jön egy pupilla tollal, amit az én táskámból halászott elő, (kotorászik a táskámban) és megkér, hogy nézzem meg a heréjét, mert elváltozást észlel, ami viszket. Előkapja, én meg a pupilla vizsgálóval a számban lesem, 2 cm-ről. Sima szórtüsző pattanás. Jó, hogy nővér vagyok, de akkor is. Ekközben észlelem, hogy a "férfiassága" összezsugorodott, mióta utoljára láttam, kb. 6 éve! Majdnem felröhögtem. Azt gondoltam, elszárad, majd leesik.

Felvetődik itt még egy dolog, hogy miért szeret velem utazni? A magyarországi út, katasztrófális volt. Egyrészt, engem kiraboltak, az első nap, (összes papírom, pénzem, igazolványom, minden) itt írtam róla, másrészt tél volt, és hideg. Minketten útáljuk. Ö, indiai. Nem szokott nagyon a télhez. Igaz, 3o év után, csak megszokhatta. Itt, mindíg nagy hó van, hideg, szerencsétlenkedés. Mindketten imádjuk Ázsiát, buddhisták vagyunk, én moderáltan.  Én, ugyan nem jutottam el a Nirvánába, mint ő, szerinte. Szerintem, meg kontrolálatlan, hirtelen, nem valós elképzelése van önmagáról. Én, talpraesettebb vagyok, és gyakorlatias. Ezt szereti.
Minden esetre funkcionál a kapcsolatunk, részemről rengeteg kompromisszummal.
Más. Ez volt az első éjszaka, amit 11 - től végig tudtam aludni fájdalmak nélkül regel 6.3o- ig, sima Tylenollal (acettaminophen) Nagy dolog, mert eddig, ez nem sikerült. Ha, belegondolok, hogy már 3 hete ott kellene lennünk...., hát



No comments:

Post a Comment