ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, December 14, 2012

Nem vagyok

jó passzban. Irritál minden, és mindenki. Tegnap, az egyik kollega kérdezte, mik a tervek karácsonykor? Ettől óhatatlanul eszembe jutott a legutóbbi karácsony. Utólag, úgy jellemezhetném, hogy keser- édes. Édes, mert találkoztam anyámmal, lányommal, otthon lehettem. Keserű, mert ellopták a pénztárcámat, benne mindennel, kézpénzt is beleértve. Géza, meg úgy viselkedett, mint ahogy várható volt. Bunkón, mereven.
Nem akarok utazni vele sehova, leginkább látni sem akarom.
Amúgy, semmi tervem karácsonyra, nincs is meg a hangulatom. Emlékszem az első karácsonykor azt mondta, nálunk nem lesz karácsony, mert nincsenek gyerekek a házban. Így, se fa se dekoráció nem kell. Úristen!!
Csak tudnám, miért bünteti magát, és a környezetét?? Őt már nem kell figyelmeztetni, hogy Vigyázz hé, mert úgy maradsz!! Ő úgy maradt.
Én azért feldíszítettem a karácsonyfákat. Itt, jóval elöbb díszítik fel, mint 24. Ráadásul, szabadságon lesz az év végéig mától.

2 comments:

  1. Díszítsd fel a fenyőidet Lily, és ünnepelj a rád bízottakkal. Lehet, hogy nekik te adod meg az ünnepet. Gondolok majd rád szenteste. Szeretettel Ibolya.

    ReplyDelete
  2. Köszönöm Drága Jega! Már feldíszítettem őket. Egyet a földszinten, egyet a nappaliban, az emeleten.

    ReplyDelete