ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, December 8, 2012

Események

Persze zajlik körülöttem- tünk az élet. De, néha olyan fáradt vagyok, hogy épp letusolok, elolvasom a híreket, és bezuhanok az ágyba, lehetőleg egy unalmas film társaságában, és szinte azonnal elalszom. Miközben ezt írom, az apósom bekopog, és figyelmeztet, hogy induljak dolgozni, mert idő van. Apuka! Ne tessék szorgalmaskodni helyettem! Soha nem késtem, és soha nem felejtettem elmenni dolgozni! Na, ő már csak ilyen! Ez a hétvégém szabad, de ez még semmi. Az idén, maradt 3 nap szabadságom, és azt úgy osztottam el, hogy az amúgy is szabadnapok mellé kerüljenek, így most is 4 napig az intézmény felé sem nézek. Senkinek nem szólok, - már úgy értem após- férj duónak csak az utolsó pillanatban -, így biztos nyugi lesz. Már, ha rajtam múlik.
Ma voltam jelentkezni a főiskolára. LPN azaz, Licensed Practical Nurse. 1 éves, és csak nappalin végezhető. Jan. 15.- én lesz a teszt, matek, angol, kémia. Erre fel kell készülnöm, mert nincs mese. Fel kell, hogy vegyenek! A kutya mindenit!
Azonban arról, hogy hogy végzem el nappalin, - nincs lehetőség estire, teljes meló mellett - azt nem tudom. Részmunkaidőben dolgoznom kell, ami azt jelenti, hogy minden hétvégén. Abból hogy leszek meg? Na az rejtély!!!! 1 év hamar eltelik, és nincs többé ágytálazás, pelenkacsere. Illetve kevesebb alkalommal. A fizu meg lényegesen magasabb. Igaz, észen kell lenni. Igaz, most is.
Más. Kinyúltam az öregen! És, ismét! Azt mondja, hogy a lánya egyedül van, mert a férje nővére meghalt Indiában, és már el is utazott. Most egy rakás minden zuhant a nyakába. Az állása, és a háztartás. Mi van? Takarítónő jár hozzá, és tök egyedül van. Gondolom, a férje nem megy el dolgozni helyette. Na mindegy, most ő elutazik hozzá, 1 hónapra, hogy támogassa ebben a nehéz helyzetben!!! Én, csak nézek! Holnap indul, ezt csak azért mondja, hogy tudjam. Oké, gondoltam magamban, szegény lánya eddig jó dolga lett volna, de a papa csinál neki programot. Aztán, arra gondoltam, de jó lesz nekem legalább nem lesz itthon programot csinálni! Hawaiii!!!!!
No, nem addig-a!! Másnap a papa, azt mondja, felhívta a lánya, hogy szó sem lehet róla, így karácsony elött, mert pihenni szeretne, jönnek haza a gyerekek, az ország más feléről. Most, ne gyere papa. Sluci!! Oda az örörmöm!! Habár, amikor bejelentette hogy elutazik, már volt egy sejtésem, hogy nem megy sehova.
Nem fáradt vagyok simán, hanem ki vagyok merülve! Amikor, a kollega elkezd idegesíteni mert nem csinál semmit, ez a biztos jele annak hogy bizony hulla vagyok. Máskor nem irritál, hogy ki mit csinál. Én csinálom, oszt kalap- kabát. Nagyon rámfér az ejtőzés.

1 comment:

  1. Pihenj Lilykém, hamar elszalad az a négy nap, használd ki minden percét! Rád fér! Puszi

    ReplyDelete