ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, January 29, 2012

Lássuk be, szedjük össze.

A szó, kétségkivül a legveszélyesebb fegyver. Nem ártana vele csinján bánni. Soha, amig élek, nem tudom megbocsátani amiket mondott. Szedjük össze pontokban, mi szól mellette, és ellene. Igy leirva, minden sokkal világosabban látszik. Vegyük elöször a pozitiv tulajdonságokat,

1. Kinosan ügyel a higiéniára.
2. Okos, értelemes ember, nem kell neki elmagyarázni dolgokat.
3. Nem kutakodik a múltamban.
4. Szereti a kertet.
5. Szép a bőre.
Többet nem tudok mondani, itt meg is állt a tudományom. Több pozitiv dolgot, nem tudok mondani róla.

Amikor összejöttünk, akkor azt mondta 2 dolgot ne. Ne cigizzek, és ne legyek kövér. Mindkettő kilőve, ehhez képest, csak én alkalmazkodom. Most nézzük, mi szól ellene.

1. Ha, őt valami baj éri, mehetek ahova akarok. Le is út, fel is út. Esküvő elött, házassági szerződést kötöttünk, semmi közöm a házhoz. (tulajdonképpen, nem is vehetem rossz néven. Az igazi cél, ha válásra kerül a sor, ne vigyem a fél házat, és rogyasszam le az egzisztenciáját)
2. Nem történik közöttünk semmiféle intimitás. Az első időben sem. Nem azért, mert csajozik, hanem mert nem megy neki.
3. Nem lehet vele beszélgetni. Semmiről.
4. Mindent felszámol adósságba.
5. Sétálni sem lehet vele, mert rohan, nem sétál. Beszélni tilos közben.
6. Soha, senki még igy nem bántott meg, mint ő. Szóval. Mint valami ragadozó, egyszercsak lecsap. Én, meg nem értem, és nem kapok levegőt.
7. Tv- t nem lehet nézni.
8. Este 9- kor takarodó van, mert reggel 5.45- kor kelés van.
9. Nem ehetek soha húst. A házba, nem hozhatom be. Nagyon jól főzök, sajnos nem tudok, mert nem engedi.
10. Merev nagyon, ez engem megöl.
11. Ugyanazt a meditációs zenét hellgatja, majdnem 2 éve!
12. Iszonyatos szarrágó!

Ez nem fest valami jól!

5 comments:

  1. Válásom előtt, húsz együtt töltött év után- azzal kezdtem, hogy leírtam mi szól a férjem mellett és mi ellene, mégiscsak volt 2 gyerekünk. Segített a helyes döntésben! :) Az évek szaladnak ám, nincs mire várni!

    ReplyDelete
  2. Ez a lista nem "hangzik" túl jól!
    Nagyon egy irányba billen a mérleg!
    Sajnálom!
    Szilvia

    ReplyDelete
  3. Ha ez így igaz, ahogy leírtad, akkor a te férjed pszichopata. Igaz a jámbor fajtából, de attól még nem biztos, hogy lehet vele hosszútávon élni.

    ReplyDelete
  4. Nem vagyok biztos abban, hogy veszett fejsze nyele.

    ReplyDelete