ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, January 8, 2012

Bankszámla - gyilkosság

Vád ért, hogy leirtam a blogomban, hogy mennyi pénz van a bankban, és mit "tehetnék" büntetlenül. Adott esetben kivehetném. Azt egy szóval nem irtam, hogy ki is veszem!! És, ha kiveszem??? Halló! Ha leirok egy gyilkosságot, akkor gyilkos vagyok?? Vagy potenciális gyilkos vagyok? Bankrabló, sikkasztó, bűnöző? Irtam, egy félig meddig önéletrajzi könyvet. Abban leirtam, egy- két fikciót is!! Erre, felháborodtak többen, hogy nem is mondtad, hog kurva voltál!! Ha, leirok valamit, akkor az úgy is van?? Szó szerint?
Aztán, mi van a politikusokkal, ha már itt tartunk? Nekik lehet, bármit, mondani, leirni, kijelenteni, lopni. Hivatalosan! Az nem számit! Én, itt piti dolgokról irok, mert a "nagy fazékban", ez piti.

1 comment:

  1. Az emberek kepmutatoak!! Masokat nagyon szeretnek elitelni, ezzel is hangoztatva hogy ok mennyivel jobbak nalad. Es ez foleg azert durva mert magyarokrol beszelunk, akik szinte az anyatejjel szivjak magukba az ugyeskedest!! Pffff

    ReplyDelete