ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, January 24, 2012

A bank, vagy szép születésnapi meglepetés?!

Amikor ellopták a pénztárcámat, benne volt a bankkártyám is, ami nagyon fontos errefelé. Erről fizetem a telefonomat, a mozinéző tagságit, erről rendelem a elektromos cigibe a tölteléket, rendelek a netről, stb., stb. Még otthonról emailben letiltattam, nehogy valaki értsen hozzá.
Amikor megkaptam az új jogsimat,- természetesen az is benne a pénztárcában,- az első dolgom volt, hogy bemenjek a bankba és rendeljek egy új kártyát. Várom, csak várom, hogy kiküldjék postán, sehol semmi. Megint bemegyek a bankba, és érdeklődök utána. A csajszi fapofával, hogy nincs nyoma a computerben az új kártyaigénylésnek. Mi van?? Hogy létezik, itt voltam, világosan megrendeltem. Hetek teltek el, a régi kártya letiltva, kikapcsolják a telómat, töltelék, mozinézés nyista. Mondom neki, a magamét, meg hogy nem szép dolog, milyen munka ez, meg stb.,stb. Szép, és jó, újra új kártya igénylése. Tegnap, jön a posta, és a drága egyetlen férjem, a kezembe nyom egy levelet, hogy ez biztosan a te kártyád a banktól. Mondom, az lehetetlen, mert a te neved van a boritékon. Kinyitom a boritékot, és azt hittem, hogy infarktust kapok. Küldenek egy kártyát, a férjem nevére!!!!!!!! Miiiiiii????? Vaaaaaaan? Olyan düh fogott el, hogy majdnem feldurrantam. Éreztem, hogy a düh elboritja az agyamat. Mondom a magamét, erre az én drágám, hogy ne emeljem fel a hangom. Erre én, hogy akkor emelem fel a hangom, amikor akarom!! Sürű káromkodás magyarul, a sárgaföld, meg minden ocsmányság, ami kifért a számon! A putrisori cigányasszony eltátotta volna a száját! A férjem továbbra is pattog!
Van, amikor úgy, de úgy összejönnek a dolgok, hogy elég csak egyetlen csepp a pohárba, és kész! Eldurranok, nem érdekel. Erre angolul, ahogy kell megkapta a magáét! Igy még életében nem látott mert minden sérelmemet, bajomat egyszuszra rázúditottam. Leült a kanapéra, és kitátotta a száját.
Ma bementem a bankba. Se köszönés, semmi. Egyből a főnökhöz. Mondtam neki, hogy nagyon nehéz nyugodtnak maradnom, mert ez nem egy bonyolult tranzakció, és nem egy bravúros világmegváltó óriási feladat, egy új bankkártya igénylése, de úgy látom, hogy ebben a bankban ez az!!!!! Mióta hivnak engem úgy, mint a férjemet? Még a vezetéknevünk sem azazonos! Ki igényelte a saját nevére szóló bankkártyát? Ki irta alá? Miért ilyen bonyolult ez?? Miért nem volt nyoma, amikor elöször itt jártam ebben az ügyben? A férjemnek kértem bankkártyát????
Hatalmas kárt okoztak nekem. Jöttek süteménnyel, kávéval. Nekem, nem sütemény, meg a hülye kávéja kell, hanem a bankkártya! Amúgy, a hétvégén, megszüntetek mindent ebben a bankban. Azért a hétvégén, mert a kocsi havi levonása, ennél a banknál van, és őket is értesiteni kell a változtatásról, és az én fasz férjem is kell hozzá, mert az ő nevén van az autóm. - No, nem sokáig!-
Mostanában, bármihez nyúlok, semmi nem sikerül. De, semmi!!

6 comments:

  1. Ezt nem hiszem el! Ilyen még Magyarországon sem történik. Hogy fordulhatott elő?

    ReplyDelete
  2. Kívánok a születésnapodra több szerencsét, egészséget, és sikeres vizsgát.Semmi nem tart örökké, ennek a rossz időszaknak is vége lesz egyszer. Puszi.

    ReplyDelete