ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, July 7, 2015

"Itthon"

 Nem tudom.., jól vagyok, de ez így nem kerek, és tudom, hogy mi. Például, hogy itt lakom még mindíg, holott nem kellene. Egyenlőre anyagilag így jobb, legalább lakást most még nem kellene kivennem. Több pénzt tudok félretenni. A munkahelyemen unom, hogy cselédnek akarnak bevonni. Adod a kisujjadat, és bekapnak egészben. A néni lányának szóltam már, hogy a vendégek nem a feladatom.  Engem, az állam fizet, hogy a néni mellett legyek, és csak vele foglalkozzak. Sem a vendégsereg, sem a zöldségpucolás, sem a tányérok elhelyezése, nem feladatom. Reggel, odalök (szó szerint) a bácsi egy rakás zöldséget, hogy pucoljam meg, mert vendégek jönnek!! Mi van???? Ha, én ezt bejelentem, hogy zöldséget akarnak pucoltatni velem, vagy mosogassak el a vendégek után, azonnal megvonják tőlük a támogatást (Medicare) Sokszor szóltam már, és tagadtam meg a házi munkát. Erre pofavágások érkeznek. Valahogy nem értik. Azt sem értem, hogy az egyik fiú gyerek, úgy berúgott, hogy ordítozni kezdett. Nagyképű, és mindent jobban tud. Egy igazi vadparaszt. Nem ettem egy falatot sem, és csak addig ültem ott, amíg a nénit megetettem.
Így, a Superveisernek  felettesemnek szóltam, hogy legyen oly szíves, és világosítsa fel a családot. Az iPademet is úgy használja a bácsi, mintha az övé lenne! Most közöltem vele, hogy a Best Buy egy sarokra van, olyat vesz, amilyet csak akar.
 Ha, meg elviselhetetlen lesz emmiatt a munkakör, akkor másik helyre kérem magam, ezt is nyomatékosan közöltem a felettesemmel.  Nem is értem, hogy miért húzom fel magam ezen!! Sokadszorra!
Nem jövök "haza" most hétfőn, mert a papa telefonált, hogy menjek hozzá, mert most operálták sérvvel. Régen kinlódik vele. valami őrületes luxus körülmények között lakik a Columbus Circle - on, Manhattan két lakás van egybe nyitva. A Central Park dél- nyugati bejáratánál. A "még" sógorék nyaralni mennek, viszik a cselédet is, na jó a házi alkalmazottat.  Amúgy, egy nagyon jófej tibeti menekült lány. 18, de hamis a születési anyakönyvi kivonata, és asszerint 25. A papa mesélte. A papa egyedül lenne, és velem szeretne tölteni pár napot. A papának mindíg, nagyon szívesen. Amúgy, beintenék. Nem érdekel a luxus, tényleg nem. Erdő faházzal jobban vonz. Pihennem is kell. Kellene! De, kaját hozatunk. Legalább, jól kibeszélgetjük magunkat. Manhattant amúgy is szeretem.  Örülök, hogy változtatni fogok, mert a hangulatom olyan, mint a bipolárisoknak. Hol jókedvű vagyok, hol meg szétvet az ideg. Az én temperamentumomnak nem jó ez az egyhelyben topogás.





Rengetegen várták a buszt hétfőn, de én megoldottam a dolgot. A Hyatt teraszára tettem le a seggem, olyan természetességgel, hogy a portásnak eszébe nem jutott, hogy legyek oly szíves távozni. Csomagom is volt. A szemben kanapé üres, nem mer senki leülni. A buszmegálló kicsit arrébb van.
Az első fotót én csináltam, a második, a honlapjukról van.





No comments:

Post a Comment