ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, July 24, 2015

Elváltam hivatalosan

No, ez egy örömteli esemény számomra. Nincs szükségem olyan emberre, aki minden pillanatban meg akar a saját szája ízére változtatni. De, amíg itt vagyok, addig alakalmazkodnom kell hozzá.
 Ez a lámpás ügy sem tetszik, meg a papa is beszél össze- vissza, hogy pl. minnél gyorsabban el kell mennem onnan, a bútoraimat el kell szállítatni. Mi a bánat köze van hozzá? Amúgy, kiszámoltam, hogy drágább elszállíttatni, mint NY- ban másikat venni. És, miről van szó? Egy asztal, meg egy szék?? Ha, igazán kukacos szeretnék lenni, azért lenne mit elszállíttatni, ami a kocsiba nem fér. Konyhafelszerelés 8o%- át én vettem. Na jó hagyjuk. A húg, tök hülye. Hétfőn, szerdán, és mára beígérkezett, de egyszer nem ért ide. Nem mintha hiányozna, de szerintem a Dr. nőnek pszihológusra volna szüksége. Sirdogál a telefonba, hogy nekem milyen nehéz lehet most. Mondom neki, hogy nekem egyáltalán nem nehéz!! Nem is akartam, hogy jöjjön, de nemet sem akartam mondani. Csak el kellene mennem, amit most nem tudok még. Ennyi.
Géza bejelentette, hogy megy holnap reggelizni, ill. brancholni.(Reggeli- ebéd együtt) Mondom neki, jó étvágyat hozzá. Eszébe nem jut, hogy engem is meghívjon!! 1o dolcsija nincs rá. Piti, mindíg is az volt!! Nem értem, miért kell bejelenteni? Oda megy, ahova akar! Én is!!
Felszabadultam!
Ezen a héten nem dolgozom, egy rakás pénz kiesést okoz. A hátam miatt. Egye fene!!
Elköltözöm, amint tudok!!
Most egyenlőre ennyi........  Az agyam helyén, úgyis csak zselé van egyenlőre, de összerántom magam.........
A múlt héten fotóztam. 




4 comments:

  1. AMIT VETTÉL A KONYHÁBA,miért nem viszed el ? neki úgy se kell a csicseriborsó-vad lencséhez.......ki fogja dobni a kukába.....!

    ReplyDelete
  2. Herendusa.com, de Tavaly voltak Magyarországon is.

    ReplyDelete