ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, July 22, 2015

Látogatás

a papánál, remekül sikerült. Ültünk kint a teraszon, beszélgettünk, kávéztunk együtt voltunk. A papa is jobban van már. Kaját rendeltünk, 3 napig jókat beszélgettünk. Eltenkintve, az én fájdalmaimtól. A hátam, egy rosszul irányzott mozdulattól "beállt". Hivatalos diagnózis, LSS (lumbar spine stenosis) Volt már többször, de mindíg egy hét alatt elmúlt. Most nem, mert mentem egyenesen vissza dolgozni. Rosszabb lett. Az erős fájdalomcsillapítók meg letompítanak, és nincs kedvem zombiként közlekedni. (úgy közlekedek)
Szóval, a vendégség jól sikerült. Ám, a folytatás már nem annyira. Mivel nekem, csütörtökön már dolgozni kellett mennem, ezért a másik 2 lány testvér jött meg. Szép, és jó. Ott töltötték a hétvégét. A papa telefonál hétfőn, hogy eltört az egyik Herendi lámpa. Tudok-e róla valamit? Az egyik lába eltört, és ki lett támasztva valamivel, hogy ne legyen ferde. Mi van?? Észrevettem a lámpákat, 2 db egyforma van, és azt is láttam azonnal, hogy Herendi. De, aki eltörte, az nem én voltam. Sőt idegen lakásban a közelébe nem megyek semminek. Marha kellemetlenül éreztem magam, mert kellemetlen no. A lámpa, magától nem ugrik le az asztalról. Hacsak, nem valamiféle entitás járt a lakásban. Aki tette, miért nem szól azonnal? Konkrétan, erről a lámpáról van szó. 2 db van belőle, egy jobb oldalon, egy a balon.




A szóban forgó húg, telefonál nekem, hogy van a hátam, stb. Erre én mondom neki, hogy a papa telefonált nekem, mivel eltört egy lámpa. Ez, nagyon kellemetlen nekem, hiszen én is a lakásban voltam. Erre a húg, hogy azt ő törte el. Befelé jövet a teraszról. Khmm. Miért nem szólt?? Kitámasztja valamivel, akkor az meg van oldva?? A Dr. Psihológus húg, egy kicsit flúgos, sajnos ezt kell mondanom. Ha, eltörök valamit, azonnal szólok! A papának meg fel kellett volna hívni engem, és elnézést kérni, vagy esetleg elmondani, hogy megvan ki verte le véletlenül. Vagy nem jól látom?
Erről jut eszembe egy történet, még Las Vegasban laktam, és meghívtak egy partira. A lenti WC nem működött, és a házigazda mondta, hogy nyugodtan használjam a fenti fürdőszobát. 2 nap múlva, kaptam egy nagyon kellemetlen telefonhívást, hogy eltűnt a mosdó széléről 2 db. gyürű. Mondom hebegve, hogy nem is láttam. Erre, megkaptam a magamét és mindenféle tolvajnak neveztek. Eltelik egy hét, és egy közös ismerős meséli, hogy a tisztítóból telefonáltak, hogy egy női zakó zsebében találtak 2 gyürűt. Nem hívtak fel, hogy elnézést kérjenek. Egyszer, jönnek velem szemben a Stripen, és köszönnek. Én, mintha levegőből lennének, és átmentem az utca másik oldalára. Hallani nem akartam róluk többet.
No, ezeket az élményeket, nem szeretem.
Más. Most már hivatalosn elváltam- tunk. Géza nagyon keves, előzékeny. Ezek vannak. Csináltam egy rakás fotót.






































2 comments: