ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, July 29, 2015

Szarvasmarha, és birka árverés

 en jártunk. Most már végképp nem tudom, hogy vagyunk mi így együtt. Mióta elváltunk, mindent megbeszél velem, (Géza) és jövünk- megyünk programokat szervez. Én, meg mint akit megbűvöltek, megyek vele készségesen. Egyetlen ellenvetés nélkül. No, azért nem vagyok feledékeny. Szabadnapot vett ki, és elmentünk Delaware Kent Couty - ba. Az éves nagy szarvasmarha, és bárány árverést megnézni, ami egy óriási 1 hétig tartó esemény errefelé. Van Cirkusz, vattacukor, zsákbafutás, lepényevés, tradícionális patkódobálás, hully- gully minden. Koncertek, Bryan Adams lépett fel tegnap, de csak este, és azt mi már nem vártuk meg. Szóval, nem tudom, de beszéltem vele, és határozottan úgy tűnik, hogy nem akarja, hogy elköltözzek. Úgy sétáltunk, mint egy gondtalan házaspár.
 Az állatok szépek, tiszták. A bárányok pihe- puhák. A frissen nyírtaknak isteni a tapintásuk. A birkanyírás nem tegnap volt sajnos. Megnéztem volna.
Feltűnt egy két dolog.

1.A farmerek között, egyetlen szinesbőrűt embert nem láttam. Ők a felső középosztály, jól élnek.

2. Iskolák szerveztek kirándulást, és minden iskolának egyforma trikója van, ami jó, mert megkönnyíti az összeterelésüket. Sok iskola eljött, nyári programra. 9o % szinesbőrű a gyerekek között. Meg merem kockáztatni, hogy 95%. Élveztem a társaságukat, mert olyanokat tudnak beszólni, hogy dobsz egy hátast.

3. A fehér faj, (nem vagyok rasszista) veszélyben van. Szóvá tettem Gézának is, és ebédkor, megmutatott a neten egy statisztikát, ahol bizony feketén- fehéren ott áll, hogy kb. a fehér ember, kb. 2o8o- ra egészen kifutó modell lesz. Csak öregek lesznek. Engem, már nem érint, de nem töltött el jó érzéssel. Amíg, egy fehér családban születik 2 gyerek, a szinesbőrű családokban 5-6, nem ritkán 7-8. (Nagy ország nagy népesség nagy számok. Nem kell hitetlenkedni, ha Magyarországból indulunk ki)


4. Rengeteg kivonult sátras étterem között, egyetlen hely nincs, ahol könnyű nyári ebédet lehetett volna elfogyasztani. Saláta, grill csirke, ne adj isten vegetariánus ételek. Azt már le sem írom, hogy rengeteg kövér ember.

5. Ennyi közös programunk, 5 év alatt nem volt összesen!!


Van aki helikopterrel érkezik, külön parkolójuk van. Katt a fotóra, kijön nagyban.


 Ennek a bikának olyan édes a pofája, hogy ha nem féltem volna tőle, még meg is puszilom a feje búbját!




 Figyelmeztetés, és kedves dolog, hogy minden bejáratnál fertőtlenítő szappan, hideg- meleg víz van, hogy meg tudd mosni a kezed, ha megtaperoltad az állatokat. Én, a taperolós fajtából vagyok.






 Bikák, heverésznek, és csak unott pofával rágnak.

















 Pihe- puhára van kefélve.


 Árverés.







2 comments:

  1. Gyönyörű állatok! Így szokott ez lenni, ha már nem köt össze benneteket a papír, minden könnyebb. Ha én egyszer elválok úgy elmegyek, hogy csak az út pora marad utánam, pedig nem is utálom a férjem, csak....volt valamikor egy hibás lépésem, és azt szívom.
    A 2080 dátum kb jó, mert akkorra Európában is visszaszorul a tisztán fehér ember, de nem csak azért, mert pl. a cigányoknál, vagy a színes bőrűeknél sokkal több gyerek születik, hanem azért, mert az ő génjeik dominánsabbak. Figyeld meg, ha a vegyes házasságokban a gyermekek már mind színes bőrűek.

    ReplyDelete
  2. Ez így van! A keverék gyerekek mind sötét színűek. Nem tudom, mi lesz a folytatás, de résen leszek!!

    ReplyDelete