ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, August 27, 2013

A fa

A mai napon, leesett az állunk, anatómia, és gyógyszertan között. Cikáztak a gondolataim, amikor, a mellettem űlő lány felállt, és kiment. Később elmesélte, hogy az idegtől ment ki, mert annyi az anyag, hogy egyszerűen fel sem fogja. Hogy fogjuk ezt megtanulni?? Egy hatalmas halmaz új név, és számok, és adatok, és latin kifeljezések. Szóval, kiment, amikor visszajött kicsit visszatért a színe is. Azt mondja, pánik tört rá. Én, ugyanezen gondolkoztam, és az évfolyamban a többiek is valószínűleg. Nekem úgy tűnik, hogy égig ér a fa, és én az aljában, egy kis életlen baltával latolgatom az esélyeimet!!




3 comments:

  1. majd kialakul! Fog ez menni, szerintem:)

    ReplyDelete
  2. hozzászoksz h sokat kell tanulni sok uj dolgot ès menni fog!!!! az első. időkben mèg megszokja az ember nehèz de edzed az agyad egyre több dolgot tudsz meggatanulni....a szervetlen kèmiát meg a fèmtant sose gondoltam h ennyire megfogom èrteni vagy az anatomiát meg a latin neveket...sok sikert. drága drukkolok neked! Büszke vagyok rád ;))

    ReplyDelete