ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, August 31, 2012

Bomba üzlet

Az élelmiszer ipar, a gyógyszergyárak, az egészségügy. A legnagyobb üzlet a világon! Kéz a kézben jól összedolgoznak. Kezdjük, az élelmiszerekkel. Génmódosított zöldségek, élen a krumplival, és a kukoricával. A marhahúsokról, és egyéb husokról nem is beszélve. Agyon tartósított élelmiszerek, konzervek, felvágottak, Mc Donalds, és társai. Egy hamburgerben 1ooo marha húsa van. Gyorséttermek kajái. Konzervek. Olcsó, gyors. Lassan ölő mérgek. A gyógyszergyárak, hamar piacra dobnak mindenre valami bogyót. Magas vérnyomás, szívbetegségek, érelmeszesedés, kialkult II- es tipusú cukorbetegség,  kóros elhízás, stb., stb. Az egészségügy meg ápolja nagy aparátussal, az évtizedeken át kialakult betegségeket. Tonnaszám jönnek hozzánk a gyógyszerek. Fegyveres kisérettel. Az orvosi rendelőben, halomban állnak az új gyogyók ingyenesen kipróbálható mintái. Persze ezeket az orvos ajánlja kipróbálásra. Na, nesze neked! Mesterségesen beteggé tesznek, hogy szedd a gyógyszereket, és halálra ápolnak szó szerint. 7 milliárd ember él a földön, van elég nem számít, hogy hullanak, mint a legyek. Nálunk legalábbis. De, még elötte jól életben tartanak, ha kell, ha nem. Nagyon humánus mondhatom. Nézhetem a cimkét, amíg kijön a szemem, a génmódosított zöldségen, nincs rajta a figyelmeztetés. Így, a neten próbálsz tájékozódni, melyik boltból, mit nem szabad venni. Így, igyekszem bió kaját venni, 3x drágábban, vagy veszem a fáradtságot, és elmegyek az Amishokhoz.
Más. Ross bácsi, akinek hónapok óta a gondját viseltem, egy erőszakos, verekedős bácsi volt. Egyedül velem volt kieggyezve. Ha, bármit kellett csinálni rajta, emgem hívtak, hogy fogjam a kezét, és beszéljek hozzá. Ross bácsi nem tudott beszélni, mert gégemetszéses volt. Mosolygott, vagy rázta az öklét mérgesen nézett, harapott. A minap, bemegyek Ross bácsi szobájába, hogy ellássam, és megmérjem a vérnyomását. Azonnal láttam 3 méterről, hogy Ross bácsi halott. Kb. 4o perccel elötte voltam a szobájában. A tv- ben zene ment, és arra vezényelt a kezével, majd elaludt. Szóval, kb. 3o perce volt halott amikor bementem a szobába. Megfogtam a kezét, pulzus nincs. Kifordultam a szobából és hívtam  főnővért. Csak úgy hömölygött a folyosón, a termetes asszonyság. A fiúk rohantak az újraélesztő géppel. CPR. 2o percig ugráltak az öreg mellkasán. Áramot is kapott. Gondoltam magamban, szegény ember, még holtában sem hagyják nyugodtan. Mormoltam egy imát érte. Közben jött a mentő, és elszáguldottak vele. (errefelé, a halottat is viszi a mentő) Regina az osztályos termetes asszonyság, úgy elkezdett röhögni a folyosón, hogy zengett a ház! Nem találtam viccesnek a szituációt. Az öreg szép nyugodtan elaludt. Aztán már ugrálhattak rajta. A jelentést tegnap olvastam, hogyaszongya az öreg, a kórházban hunyt el. Mi van? Aztán rájöttem, hogy javítják az ilyesztő statisztikát. A rosseb egye meg! Regina, ( ejtsd: Redzsíína) nem normális, és mint ilyet, így is kezelem. Nem fogok eret vágni magamon.  Ezek mennek a "halálgyárban".
Az alábbi kép szövege: "Én figyelmeztettelek, a sok hormonra, ami a husokban, és a tejtermékekben van."




15 comments:

  1. Élelmiszerek terén itt sem rózsás a helyzet. Felnőttként lettem allergiás, várom a tesztet legalább kiderül mi bajom van. Azt sem tudjuk mit eszünk. Jó kérdés, hogy miért kell a joghurtba kocsonyásító anyagot tenni.
    Egy zsák pénzt költöttem eddig alternatív kezelésekre, hogy talpra állítsanak.
    K.NY.

    ReplyDelete
  2. Szia!
    Érdekes amit az élelmiszerekről írtál. Ezen mindig csodálkozom, hogy ennyi tartósítószeres kaja mellett, hogy a csudába élnek olyan sokáig az amerikai nyugdíjasok? Voltunk novemberben Floridában, Springhill-ben. Igazi nyugdíjas paradicsom. Átlag életkor 88 év. És itt szoktam elveszteni a gondolatmenetem fonalát: eszik a sok szemetet, és mégis ilyen sokáig élnek?? Vagy ennyivel jobb az orvosi hálózat/ellátás, vagy nem tudom!? Itthon ugye a férfiak jó ha megérik a 65.évet a nők a 70-t, pedig nem esznek annyi előre készített kaját, mert drága. Szerinted???
    Szilvia

    ReplyDelete
  3. Amerikában, kb.3oo millió ember él. A középosztály öregjei tömörülnek Floridába, az állam második neve, nyugdíjas otthon. A többség, meg a szegények, nem tehetik meg, hogy Fl.- ba költözzön öregkorára. Azok jobban odafigyelnek, mit esznek, hogy élnek. Nem tudom, nem idegeskednek annyit, mint otthon. A rossz stressz öl.

    ReplyDelete
  4. Nem véletlenül üldözték Ghislaine Lanctot-t, aki Az egészségügyi maffia című könyvében ír ezekről a dolgokról.

    ReplyDelete
  5. Egyszerre vagyok allergiás a tejfehérjére és a gluténre. Most már legalább tudom. Ezután háromszoros áron vásárolhatom az élelmet.

    Itt egy válasz arra, hogy miért nem látható, hogy valami GMO termék.

    http://www.redorbit.com/news/business/1112676406/monsanto-gives-42-million-to-kill-california-gmo-labeling-initiative/

    K.NY.

    ReplyDelete
  6. Sziasztok!
    Akkor kérdeznék én valamit Tőletek: mi a jobb ha egy növényt gén kezelnek, és ezáltal lesz ellenállóbb a rovarok, gombák és egyéb növénypusztítókkal szemben, lesz nagyobb terméshozama vagy folyamatosan vegyszerekkel irtják a támadóit, és vegyi műtrágyákkal táplálják őket? Komolyan kérdem, vajon melyik megoldás jobb az emberi szervezetnek?
    Szilvia

    ReplyDelete
  7. A génmanipulálást veszélyesebbnek látom. A vegyszereket még lecserélhetjük.
    K.Ny.

    ReplyDelete
  8. Írtam kommentet, de eltűnt. A génmalipulált ételeket veszélyesebbnek ítélem meg, márcsak az elhízás miatt is. Aki ide kijön, mindenki őrült hízásnak indul, pedig ugyanazokat a kajákat eszi, mint Európában.

    ReplyDelete
  9. GMO téren Magyarországon a java még hátra van.
    K.Ny.

    ReplyDelete
  10. Örüljetek neki!!!! :))))) Legalább ez egy nagy előny! :))))

    ReplyDelete
  11. Nem írtam végig a gondolatot, úgy értettem, hogy a GMO-elleni harc java van még hátra. Meg kell győzni a nagy élelmiszeripari vállalatokat, hogy ne használjanak GMO-t. Aki a GMO-k ellen van gyűjtse az erőt, mert hamarosan szükség lesz rá.

    K.Ny.

    ReplyDelete
  12. Tudom, hogy nem ide vág, de nem boldogulok a frenzy szó fordításával. Magyarul melyik szó lenne rá a legalkalmasabb?
    Köszi

    K.Ny.

    ReplyDelete
  13. A frenzy szó, örjöngést, jelent. A blood frenzy, meg vérszomjast. Ha, valaki tud jobbat, akkor írja meg. Amúgy, elég ritkán használatos.

    ReplyDelete
  14. Szépen haladok, köszönöm a segítséget
    [hezəli] talking-ez még kérdéses
    Aki beszél az a Delawareből van :) ezt a kifejezést nem tudtam lefordítani.

    K.Ny.

    ReplyDelete
  15. Ajánlom figyelmedbe ezt az oldalt, Vagy, üsd be a szót a gogliba, és a szövegkörnyezetből ki tudod szűrni, mit jelent. http://onlineslangdictionary.com

    ReplyDelete