ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, August 19, 2012

Nem tudom,

de piszkos nehéz volt a múlthét. Az egyik fontos koleganő szabadságon van, és sajnos 2 ember van az osztályon, aki használható. Az egyik, én vagyok. Nohiszen, lóg a belem. Közben, kicserélődött a főnökség. A DON (intézmény igazgató) elment, jött egy szimpi csajszi helyette. Florence is szimpi volt. A változtatások, viszont nem szimpik. Kicsit túl van lihegve az egész. Ez a "majd most rendet teszünk" című hozzáállás. Pénteken, amikor beértem, 5- en szóltak, hogy a DON beszélni szereten velem. Jézus mária! Futott át az agyamon, mit akar? Mit csináltam rosszul? Mi történt? Megyek az irodájába, gondoltam, essünk túl a dolgon. Hellyel kínál, és közli, hogy ma végigjárta a betegeket, és nagyon pozitív visszajelzéseket kapott rólam. Megkönnyebbültem. Azt mondja, hogy nagyon jól dolgozom. Mielött, azonban ezt beírja a mappámba, gondolta szóban közli velem. Gondoltam magamban, -Infarktus közeli állapotban vagyok, ez meg itt dicsérget- ugyanis, akkor szokták külön hivogatni az embert, amikor szar van a palacsintában. A többieknek nem mondtam, hogy dícsér, mert nem akarok gondot magamnak. Aztán, meg azt is gondoltam magamban, - édes szív, ne dícsérgess, hanem a fizumat kökd meg egy kicsikét. Tele a padlás az elismeréssel.- 
Más. A hétvégém, nyugisan telt. Voltam csavarogni, de voltam reggelizni is a férjjel, meg a papával. A beszélgetés rossz irányba terelődött, és nem szóltam egyetlen szót sem. Szidta Amerikát.  Én ilyenkor, nem szólok, hallgatok. Pedig, lett volna mit mondanom, de megtartottam magamnak. Szerinte ez egy erőszakos, szar ország, ahol nem érdemes élni. Nikaraguába, vagy Mexikóba kell költözni. Persze, a hülyéje. Először is, amerikai. Itt él, 12o éve. Elköltözik Nikaraguába, vagy Mexikóba, és amikor a szép házát, amit ott vesz persze itteni pénzből,  harmadszorra pakolják ki, feltörik az autóját, kirabolják, lelövik az utcán, mert ordít róla, hogy jómódú. Nem oda tartozik, nem is biztonságos hely. Nem tud spanyolul. Húzz haza gringó, vagy kifingassz! India miért nem jött szóba? Nem tudom. Zizi a pasi. Nem szóltam egy büdös szót sem.  A papa sem nagyon szólt. Hallgattuk az előadást. Hogy, miért nem alapít egyházat, nem tudom, de nagyon tud szónokolni. Biztosan lenne sok hülye követője. Utána persze felvonultam a szobámba, oszt annyi. A zöld kártyám, legalább fél év, mire megkapom. Ha tetszik, ha nem. 
Nosztalgia korszakomat élem, úgy látszik. Creedence, meg régi dalok. Egész nap egy régi Illés szám járt az agyamban. Ez itt



1 comment:

  1. Jaj, megértem, hogy összeugrott a gyomrod.... az ilyentől én is frászt kapok.
    Pumicica

    ReplyDelete