ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, July 6, 2012

Mondom én,

soha nem tévedek, ami a megérzéseket illeti. No, meg jól ismerem a "páromat". Puskaporos hangulatban találtam, amikor reggel lejöttem. De én ülök a hordón, soha nem tudom, mikor fog robbanni! Nem volt semmi lényeges, csak elengedte a routert a táblagépem, és megkértem, adja meg a kódot. Erre, olyan ideges lett, hogy elkezdett kiabálni. (hogy miért, magam sem tudom?) Azt mondja, szokd meg, hogy magad csinálod a dolgaidat, ne engem zavarj mindennel! Mi van? Ezek ilyen "csinált" balhék. Képtelen békében lenni!! Fogta a laptopját, és felvonult az emeletre! Nekem persze be kellett vennem egy fél Rivotrilt. Azért szomorú, hogy ezt a házasságot, csak nyugi gumival lehet kibírni! Gondolkoznom kell rajta komolyan, hogy legyen tovább! Jó, 1-2 évet még ki lehet bírni így, de nem többet. Egyedül szándékozom élni majd. Most is egyedül vagyok, de nagyon. Ha elvégzem a főiskolán a következő lépcsőt, akkor lényegesen magasabb lesz a fizum, és lépnem kell, mert nagyon tele a zsákom! Nem is én ülök a puskaporos hordón, hanem ő, mert én fogok robbanni! Péntek van, ma még dolgozom, de itt a csodás hétvége! De jó lesz! Uhhh.....
Más. Közben jött egy levél, a bevándorlási hivataltól. Azt mondja, "Függő"a státuszom. Mi van?? Évek óta van zöldkártyám, télen ellopták otthon. Februárban mentem, újra újjlenyomat, retina stb. Doverba, ami nem mellékesen 12o km- re van.  És nem mellékesen, 45o dolcsiba került. Azt mondták, 4 hónap alatt elintézik. Most jött egy levél, 6 hónap után, hogy "függő a státuszom. Nekem ez már kezd sok lenni!! Órákig fogok telefonálni. Mekkora kárt okozott nekem az a zsebes, aki ellopta a pénztárcámat?! Nesze neked Amerika, épp most magaszaltalak! Hogy a rosseb egyen meg!
Most olvastam egy hírt. Itt olvasható Na, ezért írom ki én is az ügyes- bajos dolgaimat. Nekem a blogom a Disznókirály! Lehet, át is keresztelem. Jól hangzik, Disznókirály. Csak ízlelgetem.
Esküszöm, ha valakinek, hát nekem van vér a pucámban, De, már elmúltam 2o, sőt elmúltam 4o is, - mi az hogy!- le kellene már lassan horgonyozni végleg.

No comments:

Post a Comment