ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, November 6, 2012

Obama nem költözik



Most érkeztem a munkából, és miközben a munkahelyemet elhagytam, és megérkeztem haza,(kb. 8 km) ez alatt az idő alatt Obamát újraválasztották 4 évre. Apóst, és a férjet örömrivalgás között találtam a tv elött. Történelmi pillanatok, soha nem szoktak együtt tv- t nézni, főleg nem éjjel. Éjjel 23.1o- kor. Mostmár megnyugodhatunk. Én, nem szoktam véleményt nyilvánítani politikai ügyekben, illetve meglehetősen ritkán. Ez nem azt jelenti, hogy nem figyelem az eseményeket, és nem vagyok képben. Nagyon is képben vagyok, véleményem is van, de nem nyilatkozom. Legfeljebb szűk családi körben. Most, azonban nagyon örülök az eseményeknek.
Mitt Romney született milliomos. Mormon vallású, és csak a nagyon gazdagok malmára hajtja a vizet. A női választók sem érdklik, és minden reform megmozdulást csak támadott, de semmilyen terve nem nincs, konkrétumokkal nem állt elő. Miközben ezt írom, egy oldalon, azt olvasom, hogy a másik bájgúnár Donald Trump, azt írta Amerika meghalt. Röviddel később, ilyen katasztrófa, olyan őrület. Romney Sandy hurrikán áldozataival sem törődött. Megoldják. Ekkor, New Jersey kormányzója Chris Christie aki republikánus, és normális esetben neki kellene támogatnia Mitt Romney-t, aki szintén republikánus kijelentette, hogy ő bizony Barack Obamát fogja támogatni. (rossznyelvek szerint, a 2o16.-os választásokon indulni szeretne, ez az oka) Nekem mindegy mi az ok, a lényeg, hogy Obamát támogatta. Szóval, Romney, akinek festve van a haja, plasztikai sebész dolgozott a képén, a hangja meg negédesre van trenírozva. Hallgatni sem bírom, és nem én vagyok az egyedüli. Nem azt mondom, hogy  Obama az ideális, de még mindíg sokkal normálisabb, és józanabb, mint ellenfele. Más, karizmatikus egyéniség hijján.
Így most hurrá, 4 évig nyugodtak lehetünk.
Van itt egy magyar ürge, akitnek a reklámja a tv- ben állandóan ment, és Mitt Romney-t szerette volna az elnöki székben látni. Erős magyar akcentussal Ime:



Mellesleg, a választásokra, egy másik jeles magyar adta a pénzét Soros György, mégpedig kerek 1 millió dolcsit nem hiába.Bruce Springsteen is bevetette magát,



Örülök na.


No comments:

Post a Comment