ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, June 21, 2012

Pofonok, és kellemes dolgok

Naponta, 7-8 beteget ápolok. Ha, valaki "call out" magyarul  beteget jelent aznapra, akkor szopóka van, mert megszakadunk, hacsak nem hivnak be részidőben dolgozó valakit. Aki általában, nem sokat tud az osztályról, a betegekről. Ebben az esetben is, megszakadunk, tán még rosszabb, mert ott tiblábol, és szerencsétlenkedik.
Tegnap, csinálom a dolgom, szeretek magányos farkasként dolgozni. Nem várok senkire, és nem nyafogok, csak csinálom.  Egyedül, a tusolásnál kérek segitséget. Magamnak szoktam napi beosztást csinálni. Igy, szép ritmusban haladok. Szeretem a pasi kollegákat, mert azok sem nyavajognak. Este 9 órakor , újra végigjárom a betegeket. Dani anyukája,belibben, és emelt hangon megjegyzi, hogy a fiának "piszkos" az arca. Meg kell jegyeznem, hogy a "piszok" ebben az esetben a nyálat jelöli. Majd folytatja, hogy frusztráló hogy ha ő nem jön be, akkor a fia igy fog maradni. Lecserélte a tiszta ágyneműt. Magamban anyáztam, mert ezzel a nővel  jó a kapcsolatom amúgy.  Azt hittem.  Nem vitáztam, hogy nem fog igy maradni, mert letörlöm. De, képtelen vagyok mindenütt ottlenni. Most elhatároztam, hogy nem jópofizok senkivel, csak csinálom a dolgom. Azt képzeli, hogy egyedül az ő fia van a gondjaimra bizva. Este, az osztályos nővér megdicsérte a munkámat, hogy amikor ő dolgozik velem, akkor kellemes, nem kell engem keresgélni. A betegek rendben, a dokumentációm is pontos. 
Egyszerűen, képtelenség mindenkinek megfelelni! 
Más. Az éjjel Robert De Niro- val álmodtam. Meghivott, a manhattani lakásába, ahol 3 másik emberrel lakott együtt. A lányom is velem volt pici volt még. Robi, öregen, mint most, 70 éves.  Kőrbevitt a lakáson, és közölte velem, hogy tetszem neki. Nekem is tetszett, szó sem róla. Csodálkoztam rajta, hogy másokkal osztja meg, az egyébként luxus kecót. Aztán, megbeszéltük, hogy máskor is találkozunk. Ezúttal, a lányom nem volt ott, ellenben, egyszercsak megjelent egy másik pasi. Robi közölte, hogy ő bizony hármasban szereti a figurát. Én, meg közöltem, hogy szó sem lehet róla, és távoztam. Gondoltam magamban, perverz majom. Erre Robi, majd hivlak. Jajj, neeeeeee......,  majd felébredtem. Jót vigyorogtam magamban. Miért pont Robi? Nem is láttam vele mozit mostanában. De. Láttam, de annak is már 2 hete. Nem is jutott eszembe. Ha, álmodik a nyomor, akkor legalább lehetett volna jobb vége is, esetleg egy 20- assal fiatalabb!! Na jó, egy 10-essel. :))

1 comment:

  1. Tudod Lily az álmaimban még soha nem voltam öreg, érdekes, erre eddig még soha nem gondoltam.

    ReplyDelete