ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, July 17, 2011

A mai Yoga



Sajnos, nem találtam jobb videót, deez is érzékelteti, a nehézségi fokot. Semmi bajon nincs vele. Már a yogával. Sőt, szerves része mindennapjainknak.
DE, az én párom ma reggel több, mint 1 órán keresztül eröltetett, egy yogát, ami nem nekem, (megjegyzem, neki sem való, pedig ő ebben nőtt fel) nagyon nehéz volt. Olyanok voltunk a Yoga szőnyegen, mint a kitertitett majmok! Akrobatikus mutatványokkal füszerezve. Szóltam közben, hogy ez így nem lesz jó. Meg sem hallotta, ill. azt mondta, ne beszélj inkább csináld!
Ráadásul,a sokadik gyakorlatnál, kiment a térdem! Lesérültem, belehasított a fájdalom. Elsírtam magam. Hetekig tart, mire rendbejön!
Ez, nem vezet jó érzéshez, ahhoz a kellemes érzéshez, ami általában yoga után szokott jelentkezni. Amikor, a test, és a lélek teljes összhangban, és békében van. Utána, kipihentnek, és kiegyensúlyozottnak érzed magad.
Meglátta, hogy kinlódok, sírok, Erre felugrott, a sarokba hajította a yoga szőnyegét, és kirohant a kertbe.
Gratulálok! Az én meggondolt, nyugodt, meditáló férjem, hisztériázik!! Fasza!
Én, ezzel nem tudok mit kezdeni.

No comments:

Post a Comment