ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, August 21, 2014

Balszerencsék sorozata

Örömmel jöttem haza, és az egész rohadt nehéz évben azt vártam, hogy végre hazajöjjek pihenni, eljárjak fogorvoshoz, meghirdetem a házat, talán sikerül eladni. Ebből nem sok lett. Anyám, beteg. A házzal, és a benne történő dolgokról tájékoztatott, - minden nap, beszéltem vele legalább 1 órát, - és megnyugtatott, hogy a házban lévő munkálatok haladnak, a fószer, akit szervezett, be fogja fejezni a 3. szint kiépítését. májusig. A munkabér fejében, beköltöznek a ház 1, és második szintjére. Szép, és jó.
Most hazaérve, szembesültem vele, hogy a munkálatok tessék- lássék módon vannak elkészülve, közben a házba beköltözött a nő lánya, annak a pasija, a pasi lánya és annak is a pasija, 6- an lakták le a házat iszonyatosan. A redőnyök leszakítva, a hátsó kertajtó zárhatatlan, még jó, hogy eddig a hajléktalanok nem vették észre. Anyámtól, minden hónapra felvette a pénzt, nem kis összeget anyagra, amit igazolt is számlákkal, csakhogy azokat hova építette be, azt nem tudja senki. (anyám, 89 éves) Mindent maga szeret, szeretne intézni. Senkit nem engedett beleszólni. Testvéreimet egyáltalán nem érdekelte, hogy mi történik ott!! Ki sem vitték, hogy megnézzék dolgozik. e, vagy mi a kutya fasza történik?? Mostanra, mindenki elöltözött, a pasi lelépett Franciaországba, az asszony elköltözött. Elérhetetlenek. Se pénz, se munka, se telefonszám.  Számlák nincsenek kifizetve, víz, gáz, villany, szemétszállítás. A kertben ledobált sitt, a gaz benőtte. Tuják kiszáradva, szerintem azok még amúlt évben száradhattak ki. Elképesztő állapotok!! A sitt ráadásul, nem is a mi házépítésünkből származik, mert ott nem történtek ilyen munkálatok!! Oda dobálta le. Horgászni járt, és máshol dolgozott. Amikor beléptem a házba, nem tudtam, hogy sírjak, nevessek, vagy ordítsak egy nagyot! Amikor elmentem, ill. utoljára láttam, még rendben volt. A szomszéd olyan mérges, hogy amikor kijöttem a házból, akkor lépett ő is ki, és visszalépett, hogy ne kelljen velem találkoznia. Megértem, én is ezt tenném.
 Nekem, a főiskola 1 évi fizetéskiesést jelentett. Anyám, aki mindíg ügyes üzletasszony volt, mára semmi nem maradt belőle. Hazajössz, meglátod minden rendben lesz, így, meg úgy. Lesz pénz fogorvosra, mindenre, arra is jut, hogy leköltözzek Texasba. Közben kapott egy Stroke- ot is májusban.
Elképesztő, 2ooo dolcsimba került, hogy hazajöjjek, és csak a mérget nyelem itt is. Teljesen el vagyok keseredve. Ott a házam, amit 2oo4. ben, 26 millióra értékeltek, most egy lelakott kóceráj.
Lehet, hogy áttetetem a repülőjegyem, mert úgy volt, hogy októberig maradok, de ezek mellett a kondíciók mellett, csak további pénzkiesés minden elvesztegetett idő. A fogaimmal akkora a baj, a kirakat rendben, de itt komoly beavatkozásra van szükség, amit képtelenség kifizetni, mert nincs miből!!!! Hitelt nem tudunk felvenni a házra, anyáméra sem, mert ő túlkoros, nekem meg nincs munkahelyem. Totálisan kész vagyok, gondolkodni sem tudok világosan.
Az alábbi fotó, a pasast ábrázolja, amint az én gyönyörű fürdőszobám kövezetén halat trancséroz, és kitette a Face- re. Amikor megláttam, azt hittem, elájulok!!
Most kb. Úgy érzem magam, mint ez a hal, a fürdőszoba kövezetén. 




3 comments:

  1. Nem irigyellek. Azt tudom tanácsolni, hogy mennél hamarabb add el a házat, de ez a mai ingatlanbőségben nagyon nehéz.

    ReplyDelete
  2. Mindenki házat akar eladni, tele a piac!

    ReplyDelete