ameriaki vonatkozású bejegyzések

Monday, March 3, 2014

Leharcolt anyák

- nak tünnek, de nem azok, mert órákig van idejük ülni a net elött, de arra nincs, hogy egy 5 perces sminket feltegyen magára, megmossa a haját. Este még otthoni hajnali időben fent van a neten. Nem lehetne egy kicsit korábban lefeküdni, és korábban felkelni?? Lenne idő önmagára!  Önmagának elsősorban, nem azért, hogy másoknak megfeleljen, vagy netán más pasinak tetszen. 1 gyerek mellett, nem is vezet háztartást, nem főz, csak a gyerekkel foglalkozik. Igazán jutna idő egy kicsit önmagára.
Ezt csak azért írom le, mert jelen esetben, az én egykor gyönyörű szép unokahúgomról van szó, és fáj a szívem a Facebookon kiposztolt fotók láttán. Nézem már 2 éve, egyszer sem szóltam. Egyiken sincs ápolt állapotban, se karácsonykor, se a saját születésnapján. Se semmikor. Most, úgy néz ki, mint akinek 3 másodállása van,  süt- főz egész nap, takarít, hajnalok hajnalán kel. Kiposztolt egy fotót a Faebookra, és elszomorító a kép. Egyáltalán, nem is hasonlít önmagára. Haja, ápolatlan, smink náne. Fáradt! Nincs pénz szemspirálra??
Egy fiatal, 35 éves nőről van szó. A házassága jó, anyós főz. Hol van az én unokahúgom?? Vagy, a gyerekszülésel a hormonok túltengtek, és már nem számít semmi?? Megszűnt létezni??
Szóvá tettem, hogy legalább egy kicsit törődhetne magával. Erre, az volt a válasz, hogy nincs privát kozmetikusa. Nesze neked, bár ne tettem volna! Megsértődött. Nem kellett volna. Azt kellett volna válaszolni, hogy igen, megnéztem a fotót, és tényleg nem vagyok jó állapotban, megpróbálok változtatni. Vagy, nem változtatok, mert nekem ez így pont megfelel. Igénytelen vagyok! Mi közöd hozzá?? Egy keves barátnő meg azt írja, " Nem tudom, ki ez az XY, de te gyerek nevelés helyett, menj el műkörmöshöz, masszázsra, fodrászhoz!! Majd, XY vigyáz addig a gyerekekre." Nem erről van szó!! Nem plázacicának kell lenni!! Meg kell mosni, és fésülni a hajat, feldobni egy alapozót, egy kis spirál, és ennyi! Nem kell átesni a ló másik oldalára!
Kaptam a fejemre, így, nem is szólok többet egy szót sem!! Mindenki élje a saját életét, ahogy jónak látja, de ha beüt a krach nem kell csodálkozni. Soha! Reggel 4.3o - kor kelek, és smink nélkül nem lépek ki az ajtón! Nem vagyok elegáns, mert egyenruha van rajtam! Hétvégén sem vagyok smink nélkül!
A másik oldala az éremnek, a sok panasz a válások miatt, a Nők Lapja Cafen olvasható. A férjemnek szeretője van, mit tegyek?? Nem csoda! Mit lát a férj, ha hazajön, egy elhanyagolt, leharcolt nőt, vacsora náne, vagy virsli, tészta! A téma, kizárólag a gyerek! A szétfolyó anyákról már nem is beszélek. Ezeket, már el sem olvasom, mert tudom a tanácsadó válaszát!
Nem kell csodálkozni lányok! Ébresztő!
Tudom, nem lehet összehasonlítani, DE itt Amerikában 4 gyerekkel ápoltak a nők, (itt születnek gyerekek)  és bizony otthon festi a haját, és a bébi szitter csak akkor jön, (általában, a szomszéd gimnazista lány) amikor a férjjel törődve kimennek egy kicsit, hogy kettesben legyenek. 5 hét után, visszamennek dolgozni. Nagyon drága a kozmetikus, nem mem egedi meg magának, de ápolt mind, vagy majdnem mind. Válás itt is van!


No comments:

Post a Comment