ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, July 4, 2013

Hurrá, nyaralunk!

egy frászt, de találtam melót, és így fellélegezhetek, amíg indul a főiskola. Géza, itthon van 1o napja, és az agyamra húzódott. Semmit, de szó szerint, semmit nem csinál, csak és kizárólag a laptop elött ül, és  azon nézi a tőzsdét, meg a tangót, és idétlen mozdulatokat tesz, (a tükör, és a laptop között), ami engem irritál kissé, mert nagyon feminin.  Ha meg nem, akkor engem cseszeget. Előadást tartott, hogy nem vittem semmire az életben. Mi Van? Először is, nekem is van egy házam, nincs rajta törlesztő részlet, bejártam a fél világot, és baromi jól éltem. Ezt ő nem mondhatja el magáról, mert sehol nem volt. Jó kivéve amikor az indiai Air Force- kötelékében volt. Akkor bejárta a Himaláját. Ez sem igaz így, mert többnyire elrepült felette. Mindíg a fogához verte a garast. Egyszer voltak talán nyaralni az asszonnyal, 34 évi házasság alatt. Feltételezem, az asszonynak elég volt egyszer is. Jajj, miket beszélek, velem is volt Budapesten, no abban sem volt köszönet. Részben, az én hibámból ez igaz. De, nem szólok semmit, nem vitázom, ráhagyom. Nem vagyok abban a helyzetben.
A melóm, holnap 9- kor kezdődik, és hétfőn 9-ig tart. 3 nap nélüle, tiszta nyaralás! Urasága dolgozik már hétfőn. A munkahelyem, 1o km-re van a házunktól. A fizetés sem rossz. Netem, viszont csak telefonról lesz. Nem baj, mert átveszem a medicine matekot, ver a víz tőle. Nem egyszerű, legalábbis a magamfajta matematikai analfabétának nem.
Ja, és éljen júl. 4. Nem vagyok túlzottan elájulva, mert lejár a papírom júl, 29.- én. Illegalitásba vonulok, mint Kun Béla. Jól kinézek! Így aztán mostanában kissé rázós az út, amin haladok. Mit mostanában! Mindíg!



No comments:

Post a Comment