ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, July 31, 2013

A kerti mizéria

Szégyen ide, de az idén valahogy nem voltam a legjobb formámban, ami a kertet illeti. Júniusban, még csodás volt minden, de a nagy hőség, -vagy nem tudom én nem szántam elég időt rá-, nem olyan szép a 
kertem, mint ahogy az lenni szokott. Nincsenek szinte virágaim. Igaz, itt is nagy hőség volt, de azért ez nem indokolt. 



A mini petúnia ontani szokta a virágokat, most nem teszi.


Ez a körtefa, nem tudjuk hogy került a kertbe, én mentettem meg, meghagytam pár évvel ezelött. Most egy jó magas fa lett belőle, és körték vannak rajta, amin el is csodálkoztunk. Idén, először.


 A dísztök az aljában virágzik szépen.



Vannak rajta kistökök is.




A golgota sem éppen nagy virágzásban van.



A fotó nem adja vissza jól, de az "elefántfül" csodás. A virágai nem szépek, annál inkább a levelei.











Az uborkák szépen nőnek, és sok van rajta. Nagyon szeretem, csak úgy sóval.



Csodás volt a bokrom júniusban, de akkor nem csináltam róla fotót, mert hol a suli miatt, hol munkakeresés ügy miatt, nem is jutott eszembe..




 Ez amerikai, valószínű GMO paradicsom, de nagyon finom.



Na, ez megér egy misét. Ez itt, a virágok hült helye. Az örökzöldek elé, virágokat szoktam ültetni. Most petúnia került ide, püspök lila, nagyon szép volt. Komótosan, egyik a másik után, szépen eltűnt. Elöször azt hittem, hogy valami a tövénél rágja. Gyanus volt, hogy a virág maga is eltűnt. Valamelyik nap, megyek előre, és látom ám, hogy egy nyúl ül megmerevedve nézzük egymást, mert éppen a maradék petúniámat rágja, és egy ággal a szájában néz meglepetten engem. Így jártam.



A bejárati ajtó elött, nagyon szép szokott lenni a muskátli. Most, az sem szép!



Géza ültette méregerős mexikói chili paprika. Ezen, legalább van termés.



Ez egy ehetőbb erős paprika.



És, íme a gyalázat! Ez, magyar magról ültetett, otthonról küldött paradicsom akar lenni. Nem tudom, már mindent kipróbáltam vele, de egyetlen szerencsétlen paradicsom kezdemény van rajta. Pedig, tápozom, locsolom.



Az orchideák szépek, bent a lakásban, szinte állandóan virágban vannak.


Ez, meg az én szobámban a bonsai, ami köszöni szintén szép, és jól érzi magát. 




4 comments: