ameriaki vonatkozású bejegyzések

Monday, July 15, 2013

Mázli

Mázlista vagyok. Először munkaügyben. Ez komoly. Most, olyan munkám van, hogy egy szavam nem lehet. A bácsi vak, de nem hülye. Mindenért hálás. és tisztelettudó. A pörköltem tegnap nagy sikert aratott, nokedlival. Sajnos, szaggattam a nokedlit vágódeszkáról. Otthon van a nokedli "csináló" sebaj, elbütyköltem vele egy darabig. Évek óta, nem csináltam pörköltet. Nem akarja, hogy órákig szórakoztassam. Sajnos, csak 8 napig tart. Az állandó ápolónő szabadságon van. Most az egyszer kifogtam, hogy kellemes környezetben, kellemes emberre vigyázok. Mintha nyaralnék, és még meg is fizetnek.
Engem mindíg riogattak, hogy a pasikkal vigyázni kell, mert fogdosnak, meg disznók, meg perverzek. Nem igaz! A pasikkal sokkal jobban ki lehet jönni. Ez így volt a Rehaben is, és most is így van.
A ház is kellemes, igazi amerikai tornácos ház. Szépen felújítva. Kint szoktam üldögélni, mint ahogy most is, a teraszon. Dög meleg van, de nem bánom.
Egész nap a tv elött ül, és elvan, mint a befőtt.








No comments:

Post a Comment