ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, October 4, 2012

Hol a fenében van Matt???

Ezt a pasit imádom. Valamikor 6-7 évvel ezelött láttam az első táncos videóját, persze többször megnéztem, és el voltam tőle ragadtatva. Szó szerint! Óriási ötlet, minden nép benne van egy kis hülyülésben. Igaz, volt aki kitakartatta az arcát, azt hiszem, valamelyik Közel keleti nép. Szóval, nekem a Világbéke jut eszembe róla. Matt Harding igazi internetes híresség, ami ma már szinte többet jelent, mint az írott, vagy akár tv.- s ismertség. 71 országot tett bele egyetlen dalba. Conneticuti születésű, de Seattle- ben él a családjával. A videó végén látható.
Imádom.

1 comment:

  1. Ez eddig a legjobb Matt video amit lattam. Már nem csak az idetlen tancat masolja, hanem valami helyit tanul. Pl a keringo... 2x is Budapest, és Helsinki...

    Többet tesz a világbékéért mint bármelyik politikus.

    ReplyDelete