ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, October 26, 2010

Tavaszt akarok én is,

de az még nagyon messze van. Khm.., még csak október van. Sötét van, már most, itt csak 2 hét múlva állitják át az órát. (akkor még setétebb lesz.)
Errefelé kemények a telek, sebaj, kibirjuk.
De pont erről van szó, hogy kibirjuk. Valamiben reménykedünk, ami utána fog jönni. Jaj, de jó itt a tavasz, és milyen szépek a virágaim, vagy mi? Melengető napsütés? Az jó.
Tegnap, az egyik jeles kiadónk, kitűnő kritikát irt a könyvemről.
Mégsem náluk fogom kiadni, hanem olyan kiadónál, akik törődnek a PR- al, meg a terjesztéssel.
Annélkül, nem megy semmi. Hiába jó egy könyv, ha nem tud róla senki. Ja, azóta átirtam, és terjedelmesebb is lett, meg kijavitottam a stilus hibákat, felesleges vesszőket, jobban megrajzoltam
a szereplőket.
De, most ezzel nem foglalkozom, mert ezer dolgom van.

3 comments:

  1. Gratulálok Lily! Azért elárulhatnád, hogy Magyarországon adod ki a könyved, vagy nálatok? Rájöttem én is, hogy sokszor át kell nézni és javítgatni az ember írásait, mire úgy érzi, no, most talán jó. Stílushibát, mindig talál az ember, ahányszor átolvassa, de a lektorok is javítanak. Nekem a szóismétlés a fő hibám, ja és a vesszők. Átdolgoztam a Mezítláb a forró homokon visszaemlékezésemet, olvashatod a Holnap Magazin internetes irodalmi lapban(link a Tűnődéseimben van),az novellák/prózák 2010 rovatban, mind a 13 rész benne van. Kellene még hozzáírnom és valahol kiadatni, de fogalmam sincs, hogy induljak el. Én is csak a tavaszt várom, pedig az írás szempontjából a tél jobb nekem.

    ReplyDelete
  2. Szerintem, mindenkinek jobb a tél az irásra! Amúgy, olvastam, és nagyon jónak találtam!! :))))

    ReplyDelete
  3. Ja, magyarul irtam, igy otthon szeretném kiadni. ja, és azt is közölték, még az elején, hogy csak igényes irásokat adnak ki.
    Most, még igényesebb lett, mert átirtam az egészet. Szóról. szóra ismerem az irományomat . hahahahaha...

    ReplyDelete