ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, May 19, 2018

Géza saga még mindíg

Remélem, az utolsó. Se köszönés semmi, csak ír a FB messengeren.
- Küldöd a további $250.00 -et?
- Nem
- Miért nem?
- Elküldtem a csekket $500.00 ennyi a tandíj.
- De, kell neki egy lap top.
- Tavaly mondtam neked, hogy veszek neki egyet mielött elutaztunk $190.00- ért. Te azt válaszoltad, hogy csak tandíjról volt szó! Szó sem lehet róla! Nem vagyok hajlandó pénzt küldeni neki, hogy több, mint dupla áron vegye meg ott a lap topot. (Kambodzsa) Sajnálom, de nem!
Hallgatás, majd kisvártatva, érkezik még egy üzenet.
- Megelőlegezem neki, de határos időn belül küld a pénzt, mert különben nagyot fogok csalódni az emberiségben!
Erre, már nem válaszoltam. Na, apukám! Azt várhatod! Felhívtam a papát. A papa, a takarítónőhöz költözött. Mi van????? Igen. Nem akar a fia terhére lenni, mert eladja a házat. Potom, $450.000 -ért. Elköltözik Thaiföldre. (tőlem kér pénzt) Eszembe jutott, hogy a családtól kaptam 24 karátos ékszereket, azt az esküvőn láttam először, és utoljára! Azt hittem, hogy csak kölcsön kaptam az esküvőre. A papa felvilágosított, hogy nem, azt én kaptam. Abból bőven futja lap topra.
A papa, felnevelt és taníttatott 4 gyereket. 2 pszihológust, és 2 mérnököt.

Az egyik pszihológus, magán prakszissal alkoholista, és drogfüggő. Elhagyta a férjét, és bolyong a világban. A férj finanszírozza. (hogy én nem tudtam egy ilyen birka férjet kifogni) Hol, Peruban, hol Californiában bukkan fel.

A másik pszihológus vezető főorvos, egy manhattani kórházban, fiú gyermek, Manhattan legelegánsabb helyén lakik, 2 lakás van egybe nyitva, személyzet minden, fogja, és kidobja a 92 éves apját. Ezzel, hogy számol el? Nem tudom! Csak úgy mellékesen, tőlünk vitte el Manhattanbe magához, hogy ott jobb helye lesz.

A harmadik lány gyermek, tervező mérnök, a férjével van közös vállalkozásuk. Baltimore legelegánsabb környékén van egy Manisonjuk. Nem ház, hanem palota. Van 2 gyerekük, a lány, 4o vettek neki egy lakást San Diego-ban. Ki tudja, hogy dolgozik, vagy sem. Férj, gyerek, hosszútávú kapcsolat, stb., nincs. 1 db. macska van. A fiú, 38 vettek neki lakást San Diego- ban, vissza költözött a szülőkhöz. Ott sincs, se munka, se barátnő, se semmi. Egyik sem vált le a csecsről. Ha, a szülők nyaralni mennek, mennek velük. Soha, sehova egyedül. Itt, luxus nyaralásokra kell gondolni.

Végül, elérkeztünk Gézához. Nem megyek részletekbe, mert alant épp eleget írtam róla, 2 felnőtt fia, felé sem néz. Nem ismerem őket. De, a családban mással sem tartják a kapcsolatot. Az egyik belgyógyász, a másik kutató biológus orvos. Egyik sem nős, sem barátnő, se senki.
Itt, mindenki zseniális, csodálatos diplomákat tud magáénak, csak az emberség kopott ki (ha, egyáltalán volt) mindenkiből.
Minden családban van egy renitens, aki egy kicsit kilóg a többi közül, nem feltétlenül illik bele a normába. De, ekkora kapitális barmokat egy kupacon, (2 normális embernek) még nem hallottam!
A papa belgyógyász volt.  Volt, egy nagy szerelme, azt nem vehette feleségül. Kijelöltek neki egy feleséget, azt kellett elvennie. Azt hallottam, hogy melegszívű, jó asszony volt.
Szóval, a papa most a dél- amerikai takarítónőnél lakik. Aki, lehet hogy nem iskolázott, de melegszívű, emberséges. Eszem megáll!! A papa jól döntött.

Jut eszembe, 1 éve, hogy elköltöztem! 







2 comments:

  1. Gyorsan telik az idő Lily, már egy éve. Azért minden rosszban van valami jó, ez a kényszerű együttlét inspirált az önállóságra, a tanulásra.Maradjon Géza már csak emlék, és ne küldj neki több pénzt, mint amit jogosnak érzel.Tegyél most pontot, és kezdj egy új, remélem boldogabb életbe, hiszen még olyan fiatal vagy. Sok szerencsét!

    ReplyDelete
  2. Drága Ibolya! Túl vagyok rajta, de attól tartok, hogy a sebek helyén a hegek, soha nem fognak begyógyulni!

    ReplyDelete