ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, September 1, 2015

Annyi minden történt,

de nem volt időm leírni. Ay iPad ről, meg nem tudok rendesen magyarul írni (így sem) egyszerűen, nem veszi azt amit írni szeretnék, csak amit ő jónak lát. Így aztán írogat össze- vissza értelmetlenül.
Szóval kezdeném ott, hogy találkoztam azzal a lánnyal, - nővel inkább- aki szintén itt lakik Hockessinben. A férje szintén indiai. Igaz, ő itt született. Nagyon szimpatikus, laza csajszi. Állítólag, sok magyar él itt. (mint mindenhol) 5 év alatt, senkivel nem találkoztam, még véletlen sem. Ő meg másfél év alatt mindenkivel. Igaz, nem is kerestem. No, senki homlokára nincs felírva, hogy magyar. Általában, ezek vegyes házasságok, így magyar szó sem ütheti meg a fülem, mint New Yorkban. 
Más. Maratoni melóban voltam 3 hétig. A váltótársam elutazott, mit utazott hazautazott Novoszibirszk- be. Nem találtak senki helyette, én meg télen nyaralni akarok, ezért bevállaltam. Nem volt könnyű. Félidő elött, azt hittem belehalok, de aztán valahogy elteltek a napok. Mindent időre mérek, szúrok, cserélek, vizsálódok, örzök. Ebből álltam.
Egyszer, elmentem Manhattanbe a Diamond District- be, hogy az elveszített fülbevalóm helyett, nézzek magamnak másikat. Ez, egy 1 cm x 1.3 cm átmérőjű csepp alakú igazgyöngy fülbevaló volt, aminek a felét valahol elhagytam. Akkor került arany foglalattal, 12o dolcsiba, most ugyanaz 54o dolcsi. AA minőségű gyöngyel. Eldobtam, mint a forró krumplit.
Megviselt ez a 3 hét, de februárban, amikor már elegem lesz a télből, akkor a nyárba szeretnék utazni. Meglehet, hogy még egy- két helyettesítést bevállalok addig.
Géza, egészen megbolondult! Házasságunk, egyetlen percében sem volt ilyen normális, és figyelmes, mint most. Eddig, azért nem költöztem el, mert nem kell lakbért fizetnem. Könnyebb az életem. No, arról szó nincs, hogy nagyvonalú lenne, de bevásárol, a számla természetesen az enyém, de mégis. Ölelget, puszilgat, milyen jó, hogy itthon vagyok. Láthatóan, örül nekem. Nofene! Kedves vagyok, de nem felejtek!!
 Imádom New Yorkot, de 4 nap épp elég belőle. Még fel kell fedeznem, merre vannak a jó kis second hand boltok, mert a régieknek nyomát nem találom. További felhőkarcolók nőttek ki a semmiből. 5 év alatt, sokat változott.
Olyan hihetetlen események, és mondatok fogalmazódnak meg bennem, amikor azok történnek, de mire hazaérek szertefoszlanak.

pont igy nézett ki, ilyen egyszerű darab volt. Most, csak a fele van meg.

U.I. Mit gndoltok? Mi történt??? Megvette a férjem (ex férjem). El sem hiszem!! Holnap, meghívott ebédelni.
Mindíg szomorúvá tesz, ha múlik a nyár! 


1 comment: