ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, November 20, 2014

Thanksgiving újra

Beszéltem Gézával. Gáz van, mert nem vagyok otthon! Kérdés, mi a terv Thanksgivingkor? Konkrétan jövő hét csütörtökön. Azt mondja, az egyik húga San Diegoba utazik a lányával töltik az ünnepet, a másik húga Bostonban, és ketten maradnak a papával. Így, elmennek egy étterembe enni. Mondom neki, te Géza vigyázz, mert minden étterem zárva lesz Thanksgivigkor. (olyan ünnep, mint nálunk a szenteste)  Lásd itt írtam róla . Tudom ,hogy neked nem számít, mert te egy aszkéta vagy, de a papával nem teheted meg, hogy Amerika legnagyobb ünnepén, lencsét tálaltok, vagy csicseri borsót! Előző nap, rendeljetek valami kaját, valami rendes helyről. Jajj, tényleg, elfelejtettem, köszi, hogy szólsz!
Lám, nem vagyok ott, és megáll az élet. 3 fontos ünnepen nem leszek-voltam ott, Haloween, Thanksgiving, és karácsony. Igaz hinduk, de annyira Amerikanizálódtak, hogy ezek nagyon fontos ünnepek nekik is, illetve főleg a papának. De, engem nem érdekel, csak szegény após.
Döntöttem, ha egy szál börönddel megyek, akkor is megyek. Ez végleges! Nekem, a saját normáim szerinti számonra normális életemet kell élnem.







No comments:

Post a Comment