ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, November 18, 2014

Agyrém

Hazautazásom célja az volt egy nehéz év után, hogy kipihenjem magam, lássam anyámat, és eladjam a házat, amit egy "megbízható" embernek, és annak társának ( itt jó lesz az élettárs szó is) adott ki anyám. Ingyen laktak a házban, annak  fejében, hogy minden javítási, és egyéb munkálatokat befejezzen rajta. 26oo dolcsimba került a repülőjegy, és egyéb költségek, ami ezzel jár. Ehhez képest, amikor kimentem augusztusban első alkalommal, a teljes összeomlás küszöbén álltam. A házban, iszonyatos kosz, és rendetlenség fogadott. A redőnyök leszaggatva, a teraszajtó nyitva, elromolva, tolóajtó német, kiszaggatva a sínből, és letörve a gurítórész.  Egyetlen általa vállalt munkafázis nincs befejezve, minden félbe, negyedébe hagyva. 2 évig laktak ott. Magyarul, lelakták a házat, ingyen!
Ez, még semmi, de otthagytak 26o.ooo közüzemi számlát. Majd, angolosan távoztak, még májusban. A pasi, Franciaországban kőművelt, és egy szót sem szólt, hogy elmegy. Bevezették a Digi kábel tv-t, és azt sem fizették, 38ooo Ft. A póstaláda tele felszólításokkal, de mivel senki nem volt ott május óta, így már a földön hevertek a kifizetetlen számlák. A kert, elhanyagolva, a gaz derékig ért.
Szeptemberben, gondoltam egyet, és elmentem, az általunk ismert utolsó munkahelyéte a nőnek, hogy ezt hogy gondolja? Megérkezem a kifőzdéhez, és látom ám, hogy a pasi (aki állítólag Franciaországban van) ott kavargatja a pörköltet. Amikor megláttam, úgy elkezdtem ordítani, mint a sakál, azt mondja, hívja a rendőrséget, előveszi a telefonját, és áll, én meg mondtam neki hogy csak hívja a rendőrséget bátran, ember még nem született, akitől én beszartam volna, szóval belezuhant a számba, és erre elkezdett békítgetni, ami persze sikertelen volt.
Voltunk a Tigáznál, és az áramosoknál, nem tudom hogy hívják ezt magyarul. Részletes számlát kérni. Továbbá, hogy a készenléti számlát, mivel nem lakik ott senki, ne arra a címre küldjék! Kidizettünk mindent. 26oooo Ft- ot.  Kaptunk is, de égtelen számlák jönnek azóta is, és nem ide, hanem az üres házba,továbbra is,  ahol senki nem lakik. Bementem még egyszer, és ma megyek megint. Mindeközben, kikapcsolták az áramot, az ügyintéző csajszi, miután kifizettük a kikapcsolási díjat, mondta, hogy menjek ki, és jönnek ma visszakapcsolni az áramot. Kint ülök, a hideg házban, egyik nap, 6 órát vártam rájuk, másnap szintén 6 órát, mert halottk napja volt.
Anyám, összetette a számlákat, egy mappába, mert nem engedte, hogy én csináljam, és megbeszéltem a pasival, hogy amennyiben nem rendezi a számlákat, akkor megyek a rendőrségre a szerződéssel, és feljelentést teszek. A pasinak, (mint utóbb kiderült, súlyos priusza van) szóval, van mitől félnie. Egy halom pénzem elment arra, hogy más számláját fizessem, eszem a mérget, nagyon nehéz évek állnak mögöttem, és még ez is!
A pasi megérkezik az asszonnyal, és az én 89 éves anyukám, nem találja a számlákat a mappával együtt. Kész, én komolyan azt hittem megfojtom. Tudom, 89 éves, de miért nem engedi, hogy én intézzam ezt?? Ha, már volt olyan okos, hogy nem kontrollálta őket, és nem rendelte minden hónapban magához őket, hogy elkérje a befizezett csekkeket??? Most, 6ooooo Ft kiadásnál tartunk.
Meghírdettem egy értékes festményemet, szekreteremet, Tiffany lámpámat, mindent, és sikerrel el is adtam, hogy az ittarózkodás költségeit fizetni tudjam. Ebből összejött, kb. 18oooo Ft. Nem több. Eszem az ideget. Pihenésről szó nincs, mert Pécelre járok zárakat cserélni, meg takarítani, és takaríttatni, meg sittet elhordatni, meg a bejárati ajtót kicseréltetni, ami garanciális, de 3 hetet kellett várni, hogy megjavítsák, a szétrepedezett ajtót. Most, kicserélték egy 3 hete, és a festék felpuposodott a műanyag szuper biztonsági ajtón!! Megint telefon, fotók emilben küldése, nem reagálnak. Így, megint baszogatnom kell őket, és addig, amíg minőségi munkát nem kapok!
A pasi, a múlt héten itt járt, és megígérte, hogy márciusban, ki fogja fizetni a számlákat. De, a hátsó terasz ajtót nem, mert állítólag, azt nem ő szakította ki! 168ooo Ft volt a csináltatás, redőnyök, 38ooo Ft.
Az eszem megáll, pihenésről szó nincs! Okt.14. - én indult volna vissza a gépem, de hosszabbítanom kellett, Jan. 6.- án megyek haza. Az is 4oo dolcsiba került. Nagyon lenyúzott állapotban.
Ha, hazamegyek, maradt 2ooo dolcsim, abból nem tudom, hogy fogok elmenni Texasba?? Nincs nővér szállás, nincs semmi, csak én magam vagyok, és magamra számíthatok!!
Erre, belémköt egy Né, aki semmit nem tud az én életemről! A másik, meg rossz néven veszi, sőt gusztustalannak tartja, hogy kritizálom, né-t és Mo. t. Az ő hazáját. Nekem nem a hazám?? Ez az ország a béka segge alatt van, és mindenki csak azon spekulál, hogy baszhatja át a másikat, az ország vezetése, meg hivatalosan kajak baszza át az embereket, és azok, mint a bírkák, még össze sem tudnak fogni!! Úgy el kéne söpörni , mint a szart!!
Nem lesz ennek jó vége, kibaszsszák az országot az Unióból, aztán visszajön a pol. menekült státusz. Nem lesz hivatalos máshol dolgozom státusz!! Amerka, meg embargó alá veszi az országot, és akkor nagyon- nagyon nagy baj lesz! Né mit ad a gyerekeinek enni??? Meg a barátnője?
Ha, hazamegyek Amerikába, leborulok, mint a pápa, és megcsókolom a földet, mert ennyi rosszindulattal, és pitiséggel sehol nem találkoztam!!

2 comments:

  1. Kar beszelni a Nekhez, ha elmondom szimplan ami itt van felvagasnak hangzik meg akkor is ha csak felit mondom. Plusz ugysem ertik szoval minek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dehogy mondok én már semmit! Csak írom a magamét simán, és hanyadt esek a rosszindulaton!!

      Delete