ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, November 19, 2014

Ítram már róla,

máshol. Most írt priviben a Facebookon, hogy az én gyönyörű fekete kenyai évfolyamtásam, részidőben vállalt munkát, hogy meg tudja tartani a licence- ét. 4 órát dolgozik, hetente 2 alaklommal, ha otthon van az USA - ban. A vizsgák elött, hallgattunk egy unalmas előadást, valami nővér jött egy kórházból, és biztonsági előadást tartott. Dögunalom, mert nekünk ez a könyökünkön jött ki, jártunk gyakorlatra, és tudtuk már mire, és hogyan kell vigyázni. Én főleg, mert elötte sima nővér voltam.
Nos, ő böngészte a repjegyeket, Dubai -ba, államvizsga utánra közvetlenül. Kérdeztem, hogy megy nyaralni? Miért pont oda? Kisvártatva rákattintott a jegyvásárlás gombra, és vette is elő a kredit kártyáját, fizette is. Aztán azt mondta, a maga csendes módján, hogy igen, oda, mert van neki egy barátja ott. Egy sejk. Nekem el meri mondani, mert olyan vagyok neki, mintha az anyukája lennék. (egyidős a lányommal) Gondoltam már elötte, mert a legdrágább cuccok voltak rajta, hogy valaki patronálja, mert Dodge- al járt, roncsra törte, majd kisvártatva megint egy legújabb Dodge állt a fősuli parkolójában. 2 alkalommal ugyanazt az elegáns ruhát, cipőt, kiskosztümöt, soha nem láttam rajta. Nem láttam farmerben, vagy laza cuccokban.
Azonnal összeraktam a képet, hogy ezt a fóiskolát azért végezte el, mert gondol arra mi lesz később, és most hagyja magát pénzelni. Magyarul, kötött egy jó üzletet, kijár és a sejk finanszírozza azt, amire szüksége van, és még annál is többet. Mindenki jól jár, és kötöttség sincs! Ha, nincs szerelem, akkor üzlet legyen!
Én, ezt nagyon okos lépésnek tartom, mert ha valkinek ez nem okoz problémát, akkor miért ne használná ki, istenáldotta szépségét? Ebből finanszírozza többek között a húga magániskoláját is! Csendes, visszafogott lány, senki nem tudott semmit róla, csak én. Az anyja, a földeken, meg valami gyárban dolgozott, hogy fizetni tudja az ő magániskoláját Kenya- ban. Apja elhagyta őket kislány korában. Egyidős a lányommal, de örülök azért, hogy neki eszébe nem jut ilyesmi.

A fotó, csak illusztráció, amúgy Iman a régi, híres, gazella testű fotomodell. Megkockáztatom, hogy szebb, mint Iman valaha volt!!
Ja, és még valami. Sokkal okosabb, mint amikor valaki csak úgy össze- vissza összefekszik mindenkivel, aki szembe jön vele!! Van ilyen is!!




No comments:

Post a Comment