ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, February 16, 2014

Megrázó esemény, évek múltán is

Böngésztem a német nyelvű dokumentum filmek után kutatva, a You Tube - on. Hirtelen ötlettől vezérelve, a Google- ba, beütöttem egy nevet, ami 27 éve, minden október 25.- én eszembe jut. Akkor, nagyon megviselt, és később is. A német Kék fény megfelelője egyik adása urott fel, és egy rakás fórum ami ezzel a gyilkossággal foglalkozik. Láttam akkoriban az adást, holott én az eset után, azonnal elköltöztem Németországból, de a barátaim felvették. Aztán, a szüleimnél elveszett. Láttam újra önmagamat, egy szinésznő játszotta el. Megráz még mindíg, és azt gondolom, hogy halálom napjáig, meg fog rázni! Életem eddigi legtragikusabb eseménye volt.
Egyes fórumok azt tárgyalják bőszen, hogy mivel Magyarországnak is része van a történetben, biztosan a Stazi is benne volt a dologban. Nem akarok beledumálni, (már a fórum vitájába, az esemény elemzésébe) de tudom, hogy a Stazinak ehhez semmi köze nem volt. Máig nem derült ki, hogy ki- kik gyilkolták meg, a hozzám közelálló személyt. Remélem, egyszer kiderül. Vannak gyilkosságok, amik 4o év után derülnek ki.  Eltettem a videót, és elolvastam a fórumokat. Még, 2o1o- ben is erről tárgyalnak. Az áldozat neve szerepelt helyesen, és az én keresztnevem. Akkoriban, 3 ország látta, Ausztria, Németország, és Svájc.
 Nem teszem közzé, talán érthető, sok- sok év telt el azóta, de ez annyira személyes még mindíg. 
Ez volt a kedvenc száma. 


1 comment: