ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, December 10, 2013

Tél van

Senki nem telefonált, hogy nincs ma iskola. 2 kg bazi nagy rántott csirke pakkal, amit tegnap este kifizettem, és megrendeltem elindultam a suliba. Ma lett volna karácsonyi parti.. Nem tűnt fel, hogy iskolabuszok helyett, óriási hókotrókkal találkozom, és csak egy pár autóval. Nem volt akkor még semmi, és kimondottan kellemes fagyos idő volt. Tegnap 5 emilt kaptam, hogy késéssel lesz iskola, ha egyáltalán. 2 órával később mentünk be. Ma, egyetlen emilt nem kaptam. Az iskola zárva volt. Annyira hülyének éreztem magam, hogy elmondani nem tudom. Amikor visszafelé indultam, akkor zúdult le a hóesés, alig bírtam feljönni a dombra, és beállni a garázsba, végül sikerült. Hazafelé, a telóval csináltam fotót. A többit a másikkal itthon. Amúgy szakad, nem nagyon látszik a fotókon. Hajnalban Géza kijelentette, hogy csak menjek, a múltkor meg azt mondta, az előrejelzéseket, pirossal szedve vegyem komolyan!
Ő elment dolgozni!













No comments:

Post a Comment