ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, December 26, 2013

A mi "boldog, békés" karácsonyunk

Na kezdem ott, hogy szép volt a vacsora, az én drága egyetlen Gézám elbűvölő, vendégek megérkeztek. Vacsora isteni, bejgli fantasztikus. Mindenki mosolyog. Megkérdezi a húg, hogy ki mit kapott karácsonyra?? Géza sorolja, mi mindent vett nekem, 1 üveg parfumöt, 2 db karkötőt, egy pár csodás fülvevalót. És, te mit kaptál Géza, kérdezi a húg? Én? Én kaptam egy üdvözlőlapot!!
Milyen nagylelkű, és én milyen ciki vagyok. Cél elérve! Gusztustalan!
Van ennek a történetnek előzménye. Megmondtam Gézának, hogy nem akarok semmit karácsonyra! (fenének van kedve hallgatni) Erre ő, de mégis naaa.., deeee... Erre mondom én neki, (én marha, aki sose tanul)) hogy van egy kedvenc fülbevaló az Amazonon, ami nagyon tetszik. Erre ő, hogy mutassam meg. Átküldtem a linket, és megrendelte, majd azután azonnal elkezdett szidni valami miatt. Mondom neki, no Géza azonnal mond vissza a fülbevalót, mert nem fogom hordani, amúgy sincs szükségem semmire. Kész. Viszonylagos béke volt a későbbiekben. Azt mondja nekem, eszedbe ne jusson semmit venni nekem karácsonyra, mert nincs jövedelmed. Csinálj magad készítette karácsonyi lapot, mert én annak örülök. Szép , és jó.
Elérkezik a karácsony, megrendelt nekem 2 db karkötót, amit útálok, mindenbe beleakad, nem tetszik. Egy pár fülbevalót, szintén nem tetszik. Majd elővesz egy nagyobb csomagot, amiből egy baromi randa táska kerül elő. Kinyitom anyám előszoba szekrényét, és különbeket veszek elő onnan tucatjával. Le voltam sujtva! Na, ezek után, lehet dicsekedni, ki- mit kapott karácsonyra!
Ez mind nem elég. Történt, hogy lemegyek tegnap a papa konyhájába. Oda tettem be a tepsit, a csirkével, ami a szaftjában volt, és a töltelék, ami szintén isteni volt. Szépen elcsomagolva, ha valakinek kedve támad enni belőle, akkor nosza! Szeletel belóle, és eszik.
Megyek le este, és látom, hogy a papa kézzel összetaperolva mindent trancsírozza csontozza, kis műanyag tartókba a csirkét, szintén kézzel összetaperolva mindent a tölteléket, a húst apróra vágva.  A szaft, ment a szemétbe!! Azt hittem elájulok!!
Megyek le Géza konyhájába, hogy összerakjam a bejglit, erre Géza rámrivall, hogy úgy élek itt, mint egy Hotelben!! A szemetest nem tettem vissza a helyére. Mi van?? Hétfőnként viszik a szemetet, és én mindíg utána érkezem haza. De, most itthon volt szabadságon, és a szemetest nem tettem vissza! Mi van??? Gondoltam magamban baszódj meg, amíg én mást csinálok, addig te nem tudod a szabadságodon visszatenni a szemetest?? Karácsonykor áll a bál, és ott tol ki velem, ahol tud! Most már kétségem nincs felőle, hogy direkt csinálja!
 De, a vendégek elött ő a mintaférj!! Nem tudom meddig bírom én ezt épp elmével!



2 comments:

  1. Olyan ez a Bééélád, mint az én svájci hitelem-eleinte vállalhatónak tűnt, de minél többet fizetek vissza, annál több a törleszteni valóm :(,egyre bosszantóbb és elviselhetetlenebb.
    Még a végén ráfizetéssel, de le fogom cserélni...

    ReplyDelete