ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, December 13, 2011

Csak pozitivan

Boldog vagyok, hogy hazamehetek. Boldog vagyok, mert látom a családomat. Nem is látom, hanem testközelben vagyunk, és az mégiscsak más, mint igy messziről. Boldog vagyok, mert láthatom újra a szülővárosomat Budapestet. Ilyenkor különösen szép. ( soha nem volt honvágyam, nem akarok itt szirupozni) Nagyon szeretek hazamenni, igaz aztán visszajönni. A karácsony is szép lesz tudom. Boldog vagyok, mert sikerültek a vizsgáim, és lelkiismeretesen tanultam. Az államvizsga ugyanilyen jól fog sikerülni, mert tudom megvan a tudásom. Boldog vagyok, mert pár nap alatt leadtam 2,5 kg.- ot, ami ugyan nem sok, de egy lépéssel közelebb visz ahhoz, hogy újra beleférjek a nadrágjaimba. 3 hónapig ültem a seggemen, és csak tanultam, nem csoda. Igaz, folyton éhes vagyok, de oda se neki. hahahahaha..... Tulajdonképpen, nincs rossz dolgom, csak a folytonos alkalmazkosást viselem nehezen. Vettem, egy rakás ajándékot, ettől is boldog vagyok!! Persze nem kis stresszet okozott, tetszik, nem tetszik, olyan- e ami kell??

No comments:

Post a Comment