ameriaki vonatkozású bejegyzések

Wednesday, December 14, 2011

Az élő Mátrix

Beteszem, ezt a nagyon fontos filmet, mert igy elérhetem bármikor, és ajánlom mindenkinek, akinek van egy kis ideje, hogy megnézze. Hiszem, hogy igy működnek a dolgok!! A teljes film, magyarul, szépen sorba szedve. Angolul, sajnos nincs fent a teljes film. Az egészestés, nagy nemzetközi visszhangot kiváltó film a gyógyítás új tudományáról szól, új nézőpontból mutatja be testünk, tudatunk és egészségünk összefüggéseit. Megismerhetjük azt a finom szövetű hálót, amelyet az egészségünket befolyásoló tényezők alkotnak. Felfedezhetjük az egészség legújabb elméleteit az emberi testmező kvantumfizikájától a szívkoherencián át az információs gyógyításig. Tudósok, pszichológusok, bioenergetikai kutatók és holisztikus gyógyítók osztják meg velünk tudásukat, élményeiket és felismeréseiket; felfedik a gyógyulások hátterében meghúzódó tudományos elméleteket; és megosztják velünk elképzeléseiket, hogy ezek az új felfedezések hogyan befolyásolhatják a jövő orvoslását. Ismerje meg Ön is, hogy a legújabb kutatások alapján hogyan élesztheti fel öngyógyító képességeit,és hogyan formálhatja át elképzeléseit a gyógyulásról és az egészségről! Tudományos alapokon nyugvó gyógymód vagy csodálatos gyógyulás? Egy agyvérzést szenvedett görög kisfiú családja az újra-kapcsolódó gyógyítás segítségével javít a kisfiú életminőségén. Egy gyógyíthatatlan agytumorral diagnosztizált brit asszony a neurolingvisztikai programozásba veti bele magát. Egy krónikus fáradságban szenvedő amerikai asszony, miután minden más csődöt mondott, az információ alapú gyógymódot kezd alkalmazni. Mindhárman csodálatos gyógyuláson mennek keresztül. A filmben a kutatók és gyógyítók felfedik a gyógyulások hátterében meghúzódó tudományos elméleteket és megosztják velünk elképzeléseiket, hogy ezek az új felfedezések hogyan befolyásolhatják a jövő orvoslását.

6 comments:

  1. Húúú', de le vagyok maradva nálad olvasásból! Annyit dolgoztam a gépen, hogy olvasni már nem maradt 'szemem'!
    De holnap, veled kezdem a napom!

    ReplyDelete
  2. Végighallgattam és nagyon örülök, hogy megtettem. Így legalább tudom, hogy nem volt hülyeség amivel eddig is biztattam a betegeket, hogy akarják a gyógyulást! Nagyon! Sőt a család támogatása is nagyon fontos. Csodás az emberi elme, de hit és akarat nélkül csak báb.
    Magamról is el kell hinnem, hogy képes vagyok megtenni bizonyos dolgokat, annak ellenére is, ha a velem élő ember(?) nem ezt gondolja! Fiam pozitív gondolkodása és ereje sokat segít ebben. De bízom abban, hogy ez kölcsönös! Mert ha mást kell támogatnom, ha másért kell kiállnom, én is erős vagyok!

    ReplyDelete
  3. Igz igaz Mártikám!! Megfogadtam én is, hogy erős leszek,jobban odafigyelek magamra, és nem hallgatok a páromra, csak amit a belsőm súg! Ámen :))))

    ReplyDelete
  4. Köszönöm Lily neked ezt az érdekes videó sorozatot. Még csak az elsőt hallgattam meg kétszer, hogy jól megértsem. Most kevés az időm, de mindet végignézem, mert nagyon érdekel ez a téma.
    Boldog ünnepet, és szerencsés újesztendőt kívánok!

    ReplyDelete