ameriaki vonatkozású bejegyzések

Sunday, June 21, 2020

George Floyd életvitelszerű bűnöző, és más dolgok

Nem vagyok hajlandó egy Career Criminal (életvitelszerű bűnöző) embert "Nemzeti hősként" ünnepelni! 

Nem vagyok hajlandó letérdelni senki elött! 

Nem vagyok hajlandó szégyellni magam, mert fehérnek születtem!
Nem úgy szocializálódtam, hogy útálni kell a szinesbőrű embereket! Eddig, bizony liberális voltam, de ez megszűnt! Jó ideje érik bennem! Halálra váltan néztem a videót, a teljes majd 9 percet, amikor a rendőr térdepelt ennek a szerencsétlen embernek a nyakán. A felelősöket meg fogják büntetni! 

 Szinesbőrű/ fehér/ sárga/ rendőr, ember tök mindegy, szadisták vannak minden árnyalatban. Erre a rendőrre különösen sok volt a panasz. Le kellett volna már régen szerelni!
Itt, az északi államokban, nem találkoztam rasszizmussal, illetve inkább a szinesbőrűek voltak velem szemben előítélettel. 2 hete, meg is támadtak, holott egy szinesbőrű MS- es, 38 éves hölgyet mentem ápolni, tisztába tenni! Harlem legrosszabb környékére! 112 ST. West ahol a folyosón, emberi fekália volt. A betegem mondta, hogy az egész ház, meth- en van, vagy abból él! Igen, féltem azon a környéken! Egyetlen fehérbőrűként! Nővéri pályafutásom alatt, 3 kedvenc betegem volt, abból 2 szinesbőrű! A börtönök 8o % szinesbőrű. Vajon miért?
A rendőrséget le akarják szerelni! Ki fog kijönni, ha baj van? Ki fog megvédeni bennünket? Igen, a szinesbőrűeket is? Nem a BLACK LIFE MATTER! ALL LIFE MATTER!

 


1998 – 10 hónap börtön fegyveresen elkövetett rablásért

2002 – 8 hónap börtön kokainozásért

2004 – 10 hónap börtön kokainozásért

2005 – 10 hónap börtön kokainozásért

2007 – 5 év börtön, mert fegyveresen kirabolta egy terhes nő otthonát

Ti tényleg ezért tüntettek?
Tényleg ezért kell földig rombolni Amerikát?
Ezért kell világszerte fekete borítóképeket kirakni?
Tényleg ezért az emberért teszik ki a magyar celebek a fekete profilképeket? 

Más. Trump

 Lehet, hogy nem elnöknek megfelelő a stílusa.
Lehet, hogy nem olyan kifinomult a retorikája.
Lehet, hogy nem politikus, mint aki tudatosan erre készült. (időnként, úgy beszél, mint egy teherautó sofőr, a rosszabbik fajtából)
Lehet, hogy nem jóképű.
Lehet, hogy szereti a fiatal nőket.(hol érdekel, mit csinál a magánéletében)
Ő, nem politikus, hanem üzletember.
De, rá fogok szavazni ezek után, mert a számok beszélnek. Ezeket a számokat, jó ideje figyelem. A magánélete, nem érdekel. Nem amiről csak hadoválunk, meg jópofizunk. Gyerekekkel fotózkodunk, mert azt úgy szeretik az emberek. 2016- ban, azt hittem, hogy egy világ omlik össze bennem, mert Trump lett az elnök! De, a számok beszélnek!
Sokan vannak így rajtam kívül mások is! Ha, valakinek ez nem tetszik, sajnálom. Lehet továbblépni. Mindenki arra szavaz, amit jónak lát, és a józan esze diktál!
Eddig, liberális voltam, de ez megszűnt, és érik bennem jó ideje, nem csak azóta, amióta megtámadtak. Sajnos, az az érzésem, hogy nem egyedi eset. Nem lehet csak szónokolni! Állítólag, demokrácia van.
És még valami, A dátum nem stimmel, mert Obama mandátumának lejárta utáni adatok ezek! Tessék utánanézni. Pillanatnyilag, félek kimenni az utcára! Csak azért, mert fehérnek születtem. Ja, és ha ezt egy szinesbőrű, kék, esetleg okker sárga elnök produkála, akkor rá szavaznék!

A zavargások, fosztogatás és egyebek novemberig fognak tartani, a választásokig! Félek, és ezért felhívtam a rendőrséget fegyverviselési engedély miatt. NY államban, ha nincs üzleted/ és vagy nincs nagy vagyonod, mivel Demokrata állam, nem lehet fegyvered. Gondoltam, sebaj veszek rendőrségi, tehát hatékony könnygáz sprayt. Azt sem lehet. Szerencsére, be tudtam szerezni más módon, és nem fogok hezitálni használni sem! Ha, nekem 1 éve valaki azt mondja, hogy Demokratából Republikánus leszek, kiröhögöm!

Mostanában, nem ajánlom senkinek, hogy idejöjjön turistáskodni. Veszélyes! 


 

3 comments:

  1. Ezt a tanúságtételt megosztom a kapcsolataikban szenvedő partnerekkel, mert van egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a lányunkat egy másik nő miatt. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam kontrollálni a szívemet gyötörő fájdalmakat. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam az interneten, és rábukkantam egy oldalra, ahol láttam, hogy Dr. Ediomo, egy varázsló segíthet a szerelmesek visszaszerzésében. Felvettem vele a kapcsolatot, és ő egy különleges imát és varázslatokat végzett értem. Meglepetésemre, 2 nap után a férjem hazajött. Így találkoztunk újra, és sok szeretet, öröm és béke volt a családban. Megoldásokért felveheti a kapcsolatot Dr. Ediomóval is, aki egy nagy teljesítményű varázsló
    1) Vissza a barátod
    2) Egyesítse újra férjét vagy feleségét
    3) Ha éjszakai kancái vannak
    4) HIV és hepatitis gyógyítása
    5) Erőteljes Magic gyűrű
    6) Szerencse varázslat
    7) A megszállottság megszakítása
    8) Meddőség férfiaknál és nőknél.
    WhatsApp: +2349132180420/
    +2348155926512
    E-mail: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete
  2. köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) hagyja abba a hűtlenséget
    2) folyamatos adósok
    3) szerelmi varázslat
    4) a kölcsön előtörlesztése
    5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
    6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
    7) hagyja abba az ismételt abortuszt
    8) megoldás a meddőségre
    9) Előléptetés a munkahelyen
    10) erős varázsgyűrű
    11) Hagyd abba a válást
    12) Szerezze vissza az exét
    13) Törd le a megszállottságot
    14) Térjen vissza a küldő varázslatához
    15) Védővarázslatok
    16) a családi boldogság varázslatai
    17) Varázslatok lottónyereményekhez
    18) szerelmi varázslatok melegeknek
    19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Szeretnék köszönetet mondani a wiccan Duma nagy segítségéért. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert úgy éreztem, anyaként kudarcot vallottam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma segít az embereken. Boldog vagyok, hogy a lányom megszabadult a drogfüggőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erős varázslatait. A nézőknek nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom, hogy segítséget kaphat a függőség megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést.
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelem kötő varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete