ameriaki vonatkozású bejegyzések

Saturday, September 27, 2014

Mai kaland dózis!

Megyek anyámmal a buszmegállóba.(tömegközlekedem, itt nincs kocsim) Látjuk ám, hogy a Pesti úti Tesco melletti füves részen, egy ember fekszik a földön magatehetetlenül. Mellette 2 idősebb nő, az egyik visítozik, hogy segítség. Azonnal a segítségére sietek. Van nálam egy ugyn. pulseox. Ez, egy kis kütyü a pulzus, és a test oxigén ellátását állapítja meg, úgy, hogy a mutatóujjra csiptetem. Kijelez, hogy a pasi pulzusa alacsony. Beszélek hozzá, kinyitja a szemét, szokásos kérdések, neve, hanyadika van, stb. Látom, hogy részeg. Asszony siránkozik. Hívom a mentőket. A díszpancser kisasszony, azt mondja, magánál van?? Mondom igen, most úgy néz ki, de alacsony a pulzusa, és az oxigén is alacsony 9o. Láthatóan ittas. Azt mondja nekem, hogy tuddom ezt megállapítani? Mondom, dipl. nővér vagyok, és mindíg van nálam kütyü. Erre ő, hogy a bácsival akar beszélni, nem velem. A bácsi, beszél az Andrássy professzorról, ami az Oktogonnál van hülyeségeket össze- vissza. Erre visszaveszem a telefont, de a nő rámordít, hogy nem indokolt kihívni a mentőket, erősködtem még egy kicsit, de a nő, hogy a bácsi rendben van. Asszony közben visít. Mondom, rendben, és letettem a telefont. Gondoltam magamban, segíteni nekem bárhol kötelességem, erre felhívták a figyelmem, az Óperencián túl. Ok, én megtettem mindent, ennél többet nem tudok. Segíteni akartam, és engem basznak le, mint a pengős malacot! A hátamon, nem tudom elvinni a részeg bácsit. 
Ellépünk pár lépést, és utánam kiabálnak, hogy a bácsi szétverte a fejét. Közben, megpróbálták felállítani, de elesett, és bevágta a fejét a villanyoszlop talapzatába. Óriási. Széttettem a karom, és mentem , mert jött a buszunk, és nem óhajtottam felidegesíteni magam, újabb idióta hölgyel beszélgetni. Közben, láttam, hogy mások is telefonálnak.
Magyarország, én így szeretlek!!

No comments:

Post a Comment