ameriaki vonatkozású bejegyzések

Tuesday, May 1, 2012

Jelentkezem,

de rettenetes fáradt vagyok. 9 napi meló után, ma van az első szabad napom. Errefelé nem létezik hosszúhétvége, meg négynapos ünnep. Dög fáradt vagyok. A fizetésemen meg fog látszani a sok meló. Az sem piskóta, de pihenni is kell. Az apósom takaritónőjét letereltem az alsó szintre. Nincs energiám, inkább fizetek. Ugyan, a kedves férj, jóga helyett egyszer a porszivót is a kezébe vehetné. De, ne álmodjunk, ha ébren vagyunk. Én, meg olvasok. Elhatároztam, hogy veszek egy függő ágyat a teraszra, és ott töltöm a napjaimat, már úgy értem, a szabadokat. Olvasok, mozizok. A pistikéim lefagytak, kicsit korai volt a kiültetésük. Nem mindenütt, de a ház front oldalán, mindegyik kis bokor. Bezzeg a gyomok nem fagytak el, igy azokat ki kell huzigálnom. Errefelé, nincs melegrekord, sőt! Viszont nagyon enyhe volt a tél. Igaz, ma melegebb van.
Más. Elég fagyos a hangulat, annak ellenére, hogy vasárnap meghivott ebédelni. Csak, 3- ra mentem dolgozni. Békülős hangulatban van, én meg csak szolidan. Megmondtam, ne fenyegetőzzön a válással, mert nem ijedek meg, sőt szaván fogom. Ügyvédet fogadok, de nem kopasztás céljából, hanem mert nem akarok semmit fizetni.(ezt persze nem kötöttem az orrára) Nem emeltem fel a hangom, mintha az időjárásról beszéltünk volna. Erre ő, hogy nem kell elköltöznöm. Mi van? Csak nem gondolja, hogy a volt férjemmel együtt fogok lakni?? Részéről, tématerelés. Ismerjük. A kutyatémát szóbahozta, de csak annyira, hogy ha nyugdijba megy. Akkor lehet kutyám. Gondoltam magamban, milyen rendes vagy! Engedélyt kapok, de nagylelkű!! Rohadj meg! Egyetlen petákot nem költök a kutyára. Ezt én vállaltam volna, teljes költségeivel. Ha, kivárom, ami nem nagyon valószinű. Csak néztem rá, hal szemekkel, póker arccal. Nem hallottam meg..
A nap további részét, henyéléssel töltöm.

No comments:

Post a Comment