ameriaki vonatkozású bejegyzések

Friday, October 14, 2011

A napok, a föiskola, meg egyebek

Nem is tudom, hol kezdjem. Borzasztó betegek voltunk, mindketten, magas lázzal. M. kezdte, majd 1 hét múlva, én is leborultam. Azt hittem, először csak rossz a kedvem, aztán, kiderült, hogy magas lázam van! Hallucináltam össze - vissza mindenféléket. Minden, megoldhatatlanul nehéznek tűnt hirtelen. (van hosszú ű- m, másik lap topon dolgozom, mert az egyik beszart) Az izületeim, nagyon fájtak, meg a csontjaim, Megint volt szenercsém, okos doktorunkhoz. Megint megmérték a magasságomat, és a súlyomat. Okosan, 1 hete voltam ott, ugyanezzel kezdték. Hátha, megnőttem 7 nap alatt. Ezeket, már nem is teszem szóvá. mert csak felesleges szájtépés. Soha, nem szoktam beteg lenni, most azt hittem, meg fogok halni. Slussz- passz nincs tovább. Annál nincs rosszabb, mint amikor mindkettő beteg a házban. A nyakamon, a mirigyek begyulladva, a bal fülem, mintha késsel szurkálnák, és láz. Kaptam lórúgás antibiotikumot. Bementem a főiskolára, és hazajöttem, mert azt hittem leesek a székről. Komolyan azt hittem, meg fogok halni!! Aki nem szokott beteg lenni, és azt hiszi vasból  van, az igy jár. (most meg nincs hosszú i-m, sebaj) Még mindig nem vagyok teljesen rendben. 
Más. Kitaláltam, hogy veszek magamnak elektromos cigit. Drága volt, de jól tettem, mert fantasztikus!! Nem kell a cigi. Ilyen sem volt még. A cigi összes káros anyaga kint marad, csak a nikotin adagod marad meg. Szóval,olyasmi, mint a nikotinos rágó. Az még drágább!! Arról nem is beszélve, hogy mindenütt cigizhetsz, nincs füst. Kivéve, M jelenlétében.
Más. Az én drága egyetlen párom. Na, az egy külön tanulmány. Az agy sérült sajnos. Nagyon szeretem,de sem humorérzék, se disztingválni nem tud. Velem is, és az apjával is összeveszett, de nagyon. De meg fogja bánni istenem !! Szerencsére, én nem voltam jelen. Aztán, én kerültem sorra. Olyan durva tud lenni, hogy elképesztő!!
Nagyon sokat tanulok, és megvan az eredménye is, de ülök rajta. Nagyon észnél kell lenni. És, ősz van! Itt már nagyon ősz. Jövő héten, megyünk klinikai gyakorlatra, egy privát ultra 5 csillagos magánklinikára. Nem örülök neki, mert minden szem rajtad lesz, Lyukat égetnek a tekintetek a hátadba. Nem szeretnék ilyen helyen dolgozni. Ennek több oka van! Semmi, extra juttatás. Azt a szót, hogy Unió, szakszervezet, ki sem lehet ejteni a szádon. Ezeken a helyeken, neked csak kötelességed van, jogod semmi!! Állami helyre szeretnék menni.
Meglátjuk.
Megint más. M. megvette a repülőjegyeket, dec.21.- re. Dec.- 8- án, mehetek már dolgozni. Engem, nem érdekel, ha találok munkát, én azonnal elmegyek dolgozni.

No comments:

Post a Comment