ameriaki vonatkozású bejegyzések

Monday, January 3, 2022

Úgy döntöttem

 megírom, mert kikivánkozik belőlem. A lányon telefonál, hogy emlékszel mama! Van nekem egy kedves barátnőm, akiről meséltem neked a nyáron. Azon kevés magyarok egyike, akivel itt Kanárin tartom a kapcsolatot. Tudod, akit börtönbe zártak, szeptemberben elküldtem neked a riportot az RTL- en volt. Mondom, persze hogy emlékszem. A pasi, nekem már akkor nem volt szimpatikus, arról nem is beszélve, hogy a Fókusz riportban arról volt szó, hogy anyuka elrabolta a gyereket. A riport, egy részrehajló szemét. "Apuka" hazudik, mint a vízfolyás! Az anyát a riportban meg sem szólaltatják, utána sem járnak igaz- e a történet. Egy szerencsétlen anyuka, akinek elvették a gyerekét, a féreg aki Fehér Botond néven fut amúgy, nem volt kiváncsi a gyerekre. Amióta megtudta hogy kisfiú. Gabi, háziörizetben van 4 hónapja Magyarországon. 5 hétig elötte Maspalomasban (Gran Canaria) volt a börtönben, köztörvényesek között. Majdnem meg is ölte az egyik rabtársa. 1 hete, állandóan kapcsolatban vagyok vele, órákig beszélgetünk, szinte már olyan, mintha nagyon közeli barátnőm, lányom lenne. Ja, és a nevek valósak, a fotók is valódiak! Elképesztő!

Justicia! A te szemed tényleg be van kötve! Magyarországon pénzkötegekkel! 


 

Most beszéltem a lányommal, és azt monja, hogy "Mama! Eddig azt mondtad, hogy a férfiakkal soha nem volt szerencséd, soha nem állt melletted igazán senki, senkire nem tudsz úgy gondolni, hogy igen, ez a pasi szuper volt, vagy legalábbis a "kampány" időszak után is fasza csávó volt! Ezért inkább egyedül vagy, akkor mit szóljon Gabi? " Igaz,.... mit szóljon Gabi! 

De beszéljen helyettem a blog, ami itt olvasható

Egyre több részlet kerül elő, amitől elakad a lélegzetem! Tisztelet a kivételnek, hogy ilyen közhellyel éljek, de ez mindenek alatt van! Mi lett a férfiakkal? Hol vannak az igazi pasik??



 


4 comments:

  1. Ezt a tanúságtételt megosztom a kapcsolataikban szenvedő partnerekkel, mert van egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a lányunkat egy másik nő miatt. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam kontrollálni a szívemet gyötörő fájdalmakat. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam az interneten, és rábukkantam egy oldalra, ahol láttam, hogy Dr. Ediomo, egy varázsló segíthet a szerelmesek visszaszerzésében. Felvettem vele a kapcsolatot, és ő egy különleges imát és varázslatokat végzett értem. Meglepetésemre, 2 nap után a férjem hazajött. Így találkoztunk újra, és sok szeretet, öröm és béke volt a családban. Megoldásokért felveheti a kapcsolatot Dr. Ediomóval is, aki egy nagy teljesítményű varázsló
    1) Vissza a barátod
    2) Egyesítse újra férjét vagy feleségét
    3) Ha éjszakai kancái vannak
    4) HIV és hepatitis gyógyítása
    5) Erőteljes Magic gyűrű
    6) Szerencse varázslat
    7) A megszállottság megszakítása
    8) Meddőség férfiaknál és nőknél.
    WhatsApp: +2349132180420/
    +2348155926512
    E-mail: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. A nevem Veronika, szeretnék köszönetet mondani Dr. Ellennek, aki elvarázsolt egy varázslatot, ami segített a családomnak megnyerni egy bírósági pert, amiben életfogytiglani börtönbüntetésre ítélték volna a fiamat, akit gyilkossággal vádolnak. A családom és én nagyon hálásak vagyunk. Ha hasonló kihívásod van, e-mailben is felveheted vele a kapcsolatot: ellenspellcaster@gmail.com vagy WhatsApp: +2349074881619. Varázsolhat lottó nyerésre, volt szeretőjének visszaszerzésére, promóciós varázslat, szerencsevarázslat, COVID 19 koronavírus, HIV/AIDS gyógymód, rák, gyermekvállalási varázslat stb.

    ReplyDelete
  4. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Raegan Paige, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Raegan Paige-gel, egy hatékony megoldási asszisztenssel is
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) lottó nyerő varázslatok / szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Lépjen kapcsolatba vele az EMAIL címen: raeganpaige59@gmail.com
    Whatsapp +2349132180420

    ReplyDelete