ameriaki vonatkozású bejegyzések

Thursday, December 31, 2020

Egy soha nem volt év margójára

 Nem írtam június óta, egy sort sem. Most, hajnali 5 óra van. Elég zaklatott éjszaka van mögöttem, a betegem miatt. A Long Island- i munkahelyemnek nagyon örültem, úgy nézett ki, végre van munkám. 3 ember látta el, az ágyhoz kötött nénit, plusz én. Mi van?  Ezen, kissé meglepõdtem, mert 2 ember munkájához, nem kell egy harmadik, negyedik. Egy román nõ, egy filippínó, és egy magyar, meg jómagam. A rengeteg ember ellenére, a konyha ragadt a kosztól, semmi nem volt normálisan elpakolva. A román nõ, folyamatosan a sarkamban. Nem bántam, mindenütt kamera. Szeretem, mert engem is véd. Úgy volt, hogy a román nõ hazamegy. De, pár hét után, rá kellett jönnöm, hogy eszében nincs hazamenni. Megkérdeztem a közvetítõt, mi van most, mert egy hadseregre semmi szükség nincs! Erre õ, hogy õ sem érti, de elmegy a román. A románnak eszében nem volt elmenni. Ehhelyett, engem ekézett a családnak, akiknek se hírük, sem hamvuk nem volt. 

Otthagytam õket. Éreztem, hogy a román nõ, mindenáron ki akar fúrni. Ki is derült, hogy nem láttam én rosszul a dolgot. Azonnal akadt egy másik lehetõség, New Jersey- ben. Elmentem  bemutatkozni, nagyon szimpatikus volt mindenki. A lánya is, és a nénike is. Kiderült, hogy életem legjobb munkahelye eddig. Sofõr hoz- visz, háztól- házig. Kajára, egy fillért nem kell költenem. A néni szeret, a család befogadott egészen. Egyenlõre nem lettem Covidos, annál is inkább, mert a városban sem voltam július óta. 2 nap szabadnapom van, akkor is csak óvatosan, az élelmiszer boltba, és délelött. Kevesen vannak. 

A védõoltásról, tulajdonképpen mindegy mi a véleményem, mert ha ellenkezem, akkor lehetetlenné tesznek. Sem munkám nem lesz sehol, sem utazni nem tudok sehova. Ez az év, majdnem padlóra tett. Jövedelem semmi, csak a kiadás. A stimulus check is $1200, egyszeri. Ebben a méregdrága városban, az semmi. A karantén, a támadások, a bizonytalanság megrágta az idegeimet. Semmi túrista, csak a lakosság, ami nem elhanyagolható. 9 millió ember, egymás hegyén- hátán. Ezért volt, itt a legmagasabb a megbetegedések száma. Minden nap, olvastam a híreket, és meg voltam döbbnve. Mi lesz velünk? Hogy lesz ezután? Fõleg, mikor lesz vége? Most sincs vége, és ez így megy 1 éve. 

Szóval, jó helyen vagyok, és csak drukkolok, hogy a néni ne haljon meg. Nagyon gyenge. 

Mindenkinek, aki erre jár, Boldog Új Évet! Egy sokkal jobbat!


5 comments:

  1. Remélem Lily a következő év jobb lesz, legalább a vírust megfékezik. Nálunk is jobb ha beoltatjuk magunkat, mert szerintem nem véletlen lesz oltási könyvünk. Szerintem évente lesz oltás a covid miatt, mert nagyon virulens, és mint az influenzánál egy idő után elvesztjük az immunitást.. Én sem vagyok igazán jól, állandósult a ritmuszavarom, de félek a kórháztól, mert Pestre kellene mennem, várok. Ez van. Vigyázz magadra. Szerencsésebb újesztendőt kívánok magunknak.

    ReplyDelete
  2. Kíméld magad barátnőm, mert most nem túl jó ötlet kórházban menni!

    ReplyDelete
  3. köszönöm Dr. Ellennek a nekem tett szívességet. Nagyon izgatott vagyok, mert a bérlőm végre kifizette a két éves bérletemet. kifizette a pénzt, és most nincs a házamban. Nélküled nem tudtam volna megkapni tőle a pénzt. Bíróság elé vittem, de hosszú időt adtak neki az adósság kifizetésére, de köszönöm, hogy rövid időn belül kifizette. Ígérem, hogy továbbra is online és mindenhol tanúskodni fogok hatalmas munkájáról. Ha az alábbi problémák bármelyike ​​merül fel, forduljon Dr. Ellenhez a WhatsApp-on keresztül: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) hagyja abba a hűtlenséget
    2) folyamatos adósok
    3) szerelmi varázslat
    4) a kölcsön előtörlesztése
    5) hagyja abba a kábítószer-függőséget
    6) megoldás a gyenge szexuális teljesítményre
    7) hagyja abba az ismételt abortuszt
    8) megoldás a meddőségre
    9) Előléptetés a munkahelyen
    10) erős varázsgyűrű
    11) Hagyd abba a válást
    12) Szerezze vissza az exét
    13) Törd le a megszállottságot
    14) Térjen vissza a küldő varázslatához
    15) Védővarázslatok
    16) a családi boldogság varázslatai
    17) Varázslatok lottónyereményekhez
    18) szerelmi varázslatok melegeknek
    19) Leszbikus szerelmi varázslatok Nem számít, milyen problémái vannak, Dr. Ellen segíteni fog.
    WhatsApp: +1(815)564-3618
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Megosztom ezt a bizonyságot azokkal a partnerekkel, akik azért küzdenek kapcsolataikkal, mert létezik egy tartós megoldás. A férjem 3 évre elhagyott engem és a 2 gyerekünket egy másik nőért. Megpróbáltam erős lenni csak a gyerekeimért, de nem tudtam úrrá lenni a fájdalmamon, ami a szívemet gyötörte. Megsérültem és összezavarodtam. Segítségre volt szükségem, ezért kutattam egy kicsit az interneten, és rábukkantam egy webhelyre, ahol láttam, hogy Raegan Paige, egy varázsló segíthet visszaszerezni szerelmeseit. Felvettem vele a kapcsolatot, és egy különleges imát és varázslatokat mondott értem. Meglepetésemre a férjem 2 nap után hazatért. Így hát összejöttünk, és annyi szeretet, öröm és béke volt a családban. Felveheti a kapcsolatot Raegan Paige-gel, egy hatékony megoldási asszisztenssel is
    1) Nyerd vissza a volt barátodat
    2) Hozd össze a férjet és a feleséget
    3) hagyja abba a rémálmok ismétlését
    4) Gyógynövényes gyógymód HIV és rák ellen
    5) Erőteljes varázsgyűrű
    6) lottó nyerő varázslatok / szerencsebűbáj
    7) A rögeszmék megtörése
    8) Szülési és terhességi problémák. Lépjen kapcsolatba vele az EMAIL címen: raeganpaige59@gmail.com
    Whatsapp +2349132180420

    ReplyDelete
  5. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    ReplyDelete